پایگاه برتر آموزش و تحلیل سئوی حرفه ای

به پایگاه برتر آموزش و تحلیل سئوی حرفه ای خوش آمدید.

5 اصول بازاریابی دیجیتال که در سال 2019 باید بدانید


دیجیتال مارکتینگ استراتژی های زیادی دارد. در واقع، انجام انواع فعالیت‌های بازاریابی در پلتفرم‌های آنلاین مختلف، تمرین بسیار زیادی است. این روش ها به طور مداوم با ظهور فناوری های جدید در سراسر جهان به روز می شوند. در نتیجه، بازاریابی دیجیتال در سال های اخیر به طور تصاعدی رشد کرده است. اگر در این …

5 اصول بازاریابی دیجیتال که در سال 2019 باید بدانید https://hillbilly.ir/5-اصول-بازاریابی-دیجیتال-که-در-سال-2019-باید/ https://hillbilly.ir/5-اصول-بازاریابی-دیجیتال-که-در-سال-2019-باید/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 22 Jan 2022 16:18:40 0000 طراحی و سئو وب سایت https://mail.hillbilly.ir/?p=21528 دیجیتال مارکتینگ استراتژی های زیادی دارد. در واقع، انجام انواع فعالیت‌های بازاریابی در پلتفرم‌های آنلاین مختلف، تمرین بسیار زیادی است. این روش ها به طور مداوم با ظهور فناوری های جدید در سراسر جهان به روز می شوند. در نتیجه، بازاریابی دیجیتال در سال های اخیر به طور تصاعدی رشد کرده است. اگر در این …

دیجیتال مارکتینگ استراتژی های زیادی دارد. در واقع، انجام انواع فعالیت‌های بازاریابی در پلتفرم‌های آنلاین مختلف، تمرین بسیار زیادی است. این روش ها به طور مداوم با ظهور فناوری های جدید در سراسر جهان به روز می شوند. در نتیجه، بازاریابی دیجیتال در سال های اخیر به طور تصاعدی رشد کرده است. اگر در این زمینه تازه کار هستید، می توانید اصول بازاریابی دیجیتال را که در زیر توضیح داده شده است، مطالعه کنید.

1. سرمایه گذاری در یادگیری ماشین و هوش مصنوعی (AI)

اول از همه، هوش مصنوعی (AI) در سال های آینده محبوب خواهد شد. یادگیری ماشینی بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است.

در آینده نزدیک، ربات های رسانه های اجتماعی نقش مهمی در برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه خواهند داشت. بنابراین، اگر می‌خواهید به شیوه‌ای مؤثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، می‌توانید به رسانه‌های اجتماعی ارزش بیشتری بدهید. به گفته کارشناسان، حدود 85 درصد از مشتریان برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود با ربات ها تعامل دارند.

2. ویدیوی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

در سال 2019، مطمئن شوید که ویدیوهای تجاری خود را در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید. برخلاف تصاویر یا محتوای متنی، ویدیوی خوب در لمس چشم بازدیدکننده موثرتر است. این امر به ویژه در صورتی مهم است که قصد دارید در یک پلتفرم بزرگ مانند توییتر، یوتیوب، اینستاگرام یا فیس بوک بفروشید.

طبق آخرین تحقیقات، 80 درصد از مردم دوست دارند در اینترنت فیلم ببینند. آنها نمی خواهند مقالات یا پست های وبلاگ را بیش از حد بخوانند.

3. وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه سفارشی کنید

در سال 2019، استراتژی بازاریابی شما باید بر فناوری موبایل نیز تمرکز کند. طبق آخرین الگوریتم گوگل، وب سایت شما باید برای موبایل مناسب باشد وگرنه ممکن است توسط گوگل جریمه شوید.

امروزه تلفن های همراه یکی از محبوب ترین دستگاه ها در جهان هستند. سال جدید مصرف ویدیوی موبایل را تا 30 درصد افزایش می دهد. از سوی دیگر، تقاضا برای رایانه های رومیزی و لپ تاپ همچنان کاهش خواهد یافت.

4. اپلیکیشن موبایل را بررسی کنید

در دنیای تجارت دیجیتال، فناوری موبایل آخرین نوآوری است. در واقع، این یکی از مؤثرترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در اینجا و اکنون است.

با کمک این فناوری موبایل می توانید برای ماندن در صحنه با رقبای خود رقابت کنید. بدون شک، اگر یک وب سایت واکنش گرا برای موبایل دارید، می توانید کسب و کار خود را به طور کلی توسعه دهید.

بنابراین، ممکن است بخواهید وارد یک اپلیکیشن موبایل نیز شوید. یکی از آنها شرکت Whatsapp است. به گفته یک منبع، اپلیکیشن‌های موبایل، چه می‌دهند یا می‌گیرند، در سال‌های اخیر ۸۸ میلیارد دلار درآمد داشته‌اند.

5. روی تجربه مشتری تمرکز کنید

برای کسب و کار شما، مشتریان نقشی مشابه خون شما در بدن شما دارند. بنابراین، مهم است که روی تجربه مشتری کار کنید. این به شما کمک می کند تا فروش خود را در طول زمان افزایش دهید.

اگر مشتریان شما از محصول یا خدمات شما راضی باشند، باز هم برای دریافت بیشتر باز خواهند گشت.

بنابراین، در اینجا نکاتی وجود دارد که ممکن است بخواهید برای بهبود کمپین بازاریابی دیجیتال خود در سال 2019 در نظر بگیرید.

https://hillbilly.ir/5-اصول-بازاریابی-دیجیتال-که-در-سال-2019-باید/feed/ 0


[ بازدید : 50 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ يکشنبه 5 تير 1401 ] [ 22:05 ] [ infojobs group ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]