شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

پایگاه برتر آموزش و تحلیل سئوی حرفه ای

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

بهترین ساعت هوشمند ارزان دخترانه + مقایسه و نظرات کاربران

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

3.9 (17) دنیای تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و این پیشرفت به ساعت ها نیز رسیده و آن ها را به ساعت هایی هوشمند که نیاز ما را به تلفن همراه کم می کنند، تبدیل کرده است. امروزه ساعت های هوشمند در بین مردم سراسر دنیا بسیار محبوب شده اند. این گجت های …

منبع: مجله بی نه
بهترین ساعت هوشمند ارزان دخترانه + مقایسه و نظرات کاربران

بهترین ساعت هوشمند ارزان دخترانه مقایسه و نظرات کاربران https://bneh.ir/3910/بهترین-ساعت-هوشمند-ارزان-دخترانه-مقای/ مجله خبری ای bneh.ir Tue, 06 Sep 2022 17:02:47 0000 رایانه https://bneh.ir/?p=3910

به نقل از مجله خبری و تفریحی بی نه (bneh.ir) :

3.9 (17) دنیای تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و این پیشرفت به ساعت ها نیز رسیده و آن ها را به ساعت هایی هوشمند که نیاز ما را به تلفن همراه کم می کنند، تبدیل کرده است. امروزه ساعت های هوشمند در بین مردم سراسر دنیا بسیار محبوب شده اند. این گجت های …

منبع: مجله بی نه
بهترین ساعت هوشمند ارزان دخترانه مقایسه و نظرات کاربران

منبع :مجله اینترنتی ایرانی بی نه

وبلاگ نویسی برای کسب درآمد – افزودن سود به اینترنت

وبلاگ نویسی دستی ساده ترین دسترسی به دنیای بازاریابی اینترنتی و مزایای اینترنت است. همچنین این بخش سریعترین رشد را دارد. بسته به منبع، تنها 70 میلیون یا بیش از 100 میلیون وبلاگ وجود دارد. مهم نیست – اعداد ارگانیک هستند زیرا هر روز ده ها هزار نفر وبلاگ های جدیدی راه اندازی می کنند. …

وبلاگ نویسی برای کسب درآمد – افزودن سود به اینترنت https://hillbilly.ir/وبلاگ-نویسی-برای-کسب-درآمد-افزودن-سود/ مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 28 Jan 2022 20:59:44 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21985 وبلاگ نویسی دستی ساده ترین دسترسی به دنیای بازاریابی اینترنتی و مزایای اینترنت است. همچنین این بخش سریعترین رشد را دارد. بسته به منبع، تنها 70 میلیون یا بیش از 100 میلیون وبلاگ وجود دارد. مهم نیست – اعداد ارگانیک هستند زیرا هر روز ده ها هزار نفر وبلاگ های جدیدی راه اندازی می کنند. …

وبلاگ نویسی دستی ساده ترین دسترسی به دنیای بازاریابی اینترنتی و مزایای اینترنت است. همچنین این بخش سریعترین رشد را دارد. بسته به منبع، تنها 70 میلیون یا بیش از 100 میلیون وبلاگ وجود دارد. مهم نیست – اعداد ارگانیک هستند زیرا هر روز ده ها هزار نفر وبلاگ های جدیدی راه اندازی می کنند.



نام وبلاگ چیست؟



بیشتر وبلاگ ها تمایل دارند سرگرم کننده، خانواده محور یا مبتنی بر دانش باشند. اغلب این فقط یک دفترچه خاطرات آنلاین از مبارزات روزانه زندگی شخصی است که او می خواهد با جهان به اشتراک بگذارد. دیگران وبلاگی را به عنوان راهی برای برقراری ارتباط با خانواده راه‌اندازی می‌کنند — معمولاً با رمز عبور محدود. دیگران می خواهند مهارت ها یا دانش خود را در یک زمینه به اشتراک بگذارند. مورد دوم توجه و خلاقیت کسانی را که عاشق پول درآوردن هستند به خود جلب کرده است.



وبلاگ اصلی شروع به یک فضای تجاری رایگان برای انتشار اطلاعات کرد. دیگر نه. خرده فروش اینترنتی Savvy به زودی متوجه شد که این یک شکل موفق از بازاریابی است و به زودی تبلیغات در وبلاگ ها ظاهر شد.



وبلاگ نویسی یک تجارت آنلاین است. آن را به عنوان یک نشریه مجازی، به عنوان یک مجله یا گزارش هفتگی / که یک موضوع یا موضوع واحد را پوشش می دهد، در نظر بگیرید. اگر محتوا خوب باشد، بازدیدکنندگان برای خواندن مقالات جدید برمی گردند. مانند هر نشریه خوب، آگهی صورتحساب را پرداخت می کند و مبلغ باقیمانده را در حساب بانکی شما قرار می دهد – گاهی تا پنج رقم در ماه!



آهنگ آژیر پول فریبنده است و مهمترین چیز در مورد وبلاگ نویسی این است که تقریباً هر کسی می تواند آن را انجام دهد — می دانم که بچه های شش و هفت ساله بیشتر از پول درآوردن انجام می دهند. افراد در هر سنی کنار می کشند. با درآمد شگفت انگیز جای تعجب نیست که در سراسر جهان هجوم وبلاگ ها برای کسب درآمد وجود دارد. نکات زیر را در نظر بگیرید:



دسترسی آسان: اگر پول آواز پری دریایی است، پس مانترا «هر که می تواند آن را انجام دهد» معیار کرال آهنگ است. منحنی یادگیری به اندازه راه اندازی فروشگاه آنلاین خودتان نیست، اما اگر هدف نهایی شما این است، وبلاگ مکان خوبی برای کوتاه کردن دندان های شما است. در دنیای آفلاین، داشتن رستوران لذیذ خود مانند شروع با یک رستوران داغ است.



توان مالی:مانند یک کانون، وبلاگ نویسی آسان است – sheesh! حتی به صورت رایگان! بله، شما می توانید بدون صرف هزینه، وبلاگ نویسی آنلاین را شروع کنید. پلتفرم هایی مانند بلاگر و وردپرس رایگان هستند (توجه داشته باشید: نسخه رایگان وردپرس اجازه تبلیغات را نمی دهد). “وب سایت های رایگان” را در گوگل جستجو کنید و لیستی از بسیاری دیگر را خواهید یافت. یک “مدل ساخته شده برای شما” گزینه هایی را ارائه می دهد که به این معنی است که شما مجبور نیستید راه اندازی یک وب سایت یا یادگیری یک زبان سایبری جدید را یاد بگیرید. نه پولی برای پرداخت به مدیر وب سایت وجود دارد، نه هزینه ای برای پرداخت هاست. ساده تر از این نمی توانست باشد.



مدیریت آسان بک آفیس: می‌توانید زمانی را صرف کنید تا با همه گزینه‌هایی که می‌توانید برای برجسته کردن وبلاگتان ایجاد کنید آشنا شوید. خوبی این موضوع این است که وقتی در اینترنت اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردید، می توانید بعداً به دفتر خود بروید و طراحی و سایر عناصر وبلاگ خود را تنظیم کنید، مانند نظرات، تبلیغات، رسانه های اجتماعی. اجتماعی. آموزش های آنلاین زیادی وجود دارد که به شما در شغل جدیدتان کمک می کند. قبل از اینکه متوجه شوید، به زبان های دیگر در مورد ترافیک، پول، خانه ها و پلتفرم های مجازی، موتورهای جستجو، عنکبوت ها و ربات ها صحبت خواهید کرد.



پول: می توانید بلافاصله شروع به کسب درآمد کنید. انتظار نداشته باشید که در نمودار دسیبل WOW به رتبه های برتر برسید! اما در یک روز خوب می توانید از پنجره به بیرون نگاه کنید و وعده کامیونی را ببینید که پول در راه شما می چرخد. خوبی این است که وقتی شروع به کسب چند دلار از اینجا و آنجا می کنید، انگیزه شما بالا می رود، مهارت های شما بهبود می یابد و پول شما افزایش می یابد.



زمان دوستانه: اکثر افرادی که به اینترنت به عنوان یک منبع درآمد بالقوه نگاه می کنند، شغل دارند و آن را می خواهند



الف. درآمد و درآمد اضافی و

ب. یک شبکه مالی امن ایجاد کنید.

ج. بسیاری می خواهند این شغل را ترک کنند



اقدام به. اگر این بیشترین کاری است که می توانید انجام دهید، یک ساعت در روز را اختصاص دهید، و در مسیر عضله سازی خود در اینترنت هستید. آنچه نیز مهم است تغییر نظر است. با اختصاص تنها یک ساعت در روز، شما دست به کار خواهید شد و شروع به ساخت IQ بازاریابی اینترنتی خود خواهید کرد و طرح های جدید قدرت مغز را به وجود می آورید. ماموران مخفی در حال ظهور هستند.



جای تعجب نیست که ده ها هزار نفر از وبلاگ ها برای کسب درآمد استفاده می کنند – این چیزی بیش از یک سرگرمی است!



وبلاگ نویسی مبارک!

نکاتی در مورد استفاده از توییتر برای کسب و کار کوچک شما

همه ما می دانیم که میکروبلاگینگ به یک ابزار مهم در ترویج تجارت تبدیل شده است. در طول سال ها، از زمان ظهور توییتر، بسیاری از شرکت ها از این پلت فرم برای گسترش فعالیت های خود استفاده کرده اند. توییتر مطمئنا اکنون یکی از بزرگترین و مفیدترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در اینترنت …

نکاتی در مورد استفاده از توییتر برای کسب و کار کوچک شما https://hillbilly.ir/نکاتی-در-مورد-استفاده-از-توییتر-برای-کس/ مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 27 Jan 2022 00:48:32 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.icoo.ir/?p=21820 همه ما می دانیم که میکروبلاگینگ به یک ابزار مهم در ترویج تجارت تبدیل شده است. در طول سال ها، از زمان ظهور توییتر، بسیاری از شرکت ها از این پلت فرم برای گسترش فعالیت های خود استفاده کرده اند. توییتر مطمئنا اکنون یکی از بزرگترین و مفیدترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در اینترنت …

همه ما می دانیم که میکروبلاگینگ به یک ابزار مهم در ترویج تجارت تبدیل شده است. در طول سال ها، از زمان ظهور توییتر، بسیاری از شرکت ها از این پلت فرم برای گسترش فعالیت های خود استفاده کرده اند. توییتر مطمئنا اکنون یکی از بزرگترین و مفیدترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی در اینترنت است. تقریباً هر کسب و کاری که به صورت آنلاین فروخته می شود، توییتر را به یک هدف تبدیل می کند. با این حال، متاسفانه همه شرکت ها موفق نیستند. چرا؟ این ساده است زیرا اگرچه استفاده از توییتر آسان است، اما مطمئناً قوانینی دارد که باید قبل از اینکه بتوانید نتایج خوبی از آن بگیرید، در نظر بگیرید.

بنابراین، اگر صاحب کسب‌وکار هستید و می‌خواهید یاد بگیرید که چگونه از توییتر برای تبلیغ کسب‌وکار کوچک خود به درستی استفاده کنید، در اینجا چند نکته برای شما وجود دارد:

از اطلاعات کسب و کار شخصی استفاده کنید:

اگر یک کسب و کار کوچک دارید و می خواهید آن را از طریق توییتر تبلیغ کنید، دو گزینه دارید. یا از حساب شخصی خود استفاده کنید یا از یک حساب تجاری شخصی استفاده کنید. بهترین راه این است که از نمایه تجاری شخصی خود استفاده کنید و آن را از طریق نمایه شخصی خود در بین دوستان و روابط خود تبلیغ کنید. دلیل استفاده از اطلاعات شرکت این است که سایر شرکت ها بتوانند به راحتی با شما تماس بگیرند. یک روند در توییتر این است که شرکت ها پروفایل های سایر مشاغل را دنبال می کنند تا افق های خود را گسترش دهند. شما هم می توانید از این تکنیک بهره مند شوید!

نمایه شما همیشه به روز می شود:

درست مانند وب سایت شما و نحوه عملکرد آن در گوگل، برای نمایه توییتر شما نیز کاربرد دارد. اگر می خواهید افراد به بازدید از وب سایت شرکت شما ادامه دهند یا در غیر این صورت، باید آنها را با اخبار فعلی به روز کنید. با این حال، مطمئن شوید که هنگام فروش تبلیغات ایجاد نکنید. این یکی از بزرگترین اشتباهاتی است که افراد هنگام استفاده از رسانه های اجتماعی برای فروش تجارت خود می توانند مرتکب شوند. به یاد داشته باشید که بیشتر مردم در آنجا به جای خرید کالا با دیگران ارتباط برقرار می کنند، بنابراین وقتی کلمه بازاریابی را ببینند، آن را به شیوه ای خودداری دریافت می کنند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به صورت دوستانه توییت کنید اما فالوورهای خود را جذب کنید.

پیشنهاد می دهد:

هنگامی که شروع به توییت کردن از طریق حساب شرکت خود می کنید، دنبال کنندگان شما علاقه نشان می دهند و از شما در مورد چیزهایی می پرسند. یکی از بزرگترین اشتباهاتی که شرکت ها در توییتر مرتکب می شوند این است که به دنبال کنندگان خود پاسخ نمی دهند. بهترین راه برای راضی نگه داشتن فالوورها و درگیر نگه داشتن آنها این است که به سوالات آنها پاسخ دهید. به این ترتیب آنها متوجه خواهند شد که این یک انسان واقعی است که داده های آنها را مدیریت می کند و نه یک ربات.

دنبال کنندگان خود را تشویق کنید:

کمی در گوگل تحقیق کنید و ببینید کدام پروفایل ها موثرتر هستند. خواهید دانست که افرادی که کمی در مورد خود و نحوه موفقیت در کسب و کار خود اضافه کرده اند بیشترین فالوور را دارند. شما همچنین می توانید از یک تکنیک مشابه استفاده کنید اما مطمئن شوید که در آن زیاده روی نکنید. این می تواند چالش بزرگی برای فالوورهای شما باشد، اگر ببینند که شما سعی می کنید دلسرد شوید.

بازاریابی وابسته 101 – چگونه راه درست را شروع کنیم

اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که سعی در کسب درآمد آنلاین دارند، می توانید با یک ایده بسیار محبوب به نام بازاریابی وابسته شروع کنید. اکثر بازاریابان وابسته ترفندهایی را می دانند که آنها را به تجارت هدایت می کند. در ابتدا، درک مفهوم بازاریابی وابسته عاقلانه است. به زبان ساده، یک …

بازاریابی وابسته 101 – چگونه راه درست را شروع کنیم https://hillbilly.ir/بازاریابی-وابسته-101-چگونه-راه-درست-را-شر/ https://hillbilly.ir/بازاریابی-وابسته-101-چگونه-راه-درست-را-شر/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Thu, 20 Jan 2022 16:03:34 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21427 اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که سعی در کسب درآمد آنلاین دارند، می توانید با یک ایده بسیار محبوب به نام بازاریابی وابسته شروع کنید. اکثر بازاریابان وابسته ترفندهایی را می دانند که آنها را به تجارت هدایت می کند. در ابتدا، درک مفهوم بازاریابی وابسته عاقلانه است. به زبان ساده، یک …

اگر شما یکی از میلیون ها نفری هستید که سعی در کسب درآمد آنلاین دارند، می توانید با یک ایده بسیار محبوب به نام بازاریابی وابسته شروع کنید. اکثر بازاریابان وابسته ترفندهایی را می دانند که آنها را به تجارت هدایت می کند. در ابتدا، درک مفهوم بازاریابی وابسته عاقلانه است. به زبان ساده، یک شرکت وابسته یک مفهوم بازاریابی است که محصولات و خدمات شرکت دیگری را می فروشد و برای بازدیدهایی که از وبلاگ آنها انجام می شود، کمیسیون پرداخت می کند. بدیهی است که اگر می‌خواهید به یک شرکت وابسته تبدیل شوید، باید نوع محصول/خدمتی را که می‌خواهید با یک وب‌سایت یا وبلاگ تبلیغ کنید، پیدا کنید که در آن بتوانید فعالیت‌های بازاریابی خود را انجام دهید. شما باید مطمئن شوید که شرکت مناسب را انتخاب کرده اید تا بتوانید درآمد خود را افزایش دهید.

یک وبلاگ راه اندازی کنید:

اگر حدس می‌زنید که چگونه با بازاریابی وابسته کسب درآمد کنید، باید چند واقعیت سریع را بدانید. اول، اگر پولی برای خرج کردن در یک وب سایت ندارید، همچنان می توانید یک وبلاگ راه اندازی کنید. برای شروع می توانید از وردپرس یا جوملا استفاده کنید و با استفاده از این ابزارهای وبلاگ نویسی نیازی به تجربه قبلی در وبلاگ نویسی ندارید. کمتر از ده دقیقه طول می کشد تا یک وبلاگ در مورد محصول ایجاد کنید و می توانید آن را در آنجا شروع کنید. برای کسانی که می خواهند با یک وب سایت شروع کنند، باید به دنبال یک شرکت هاست معتبر باشند که خدمات میزبانی را با قیمت مقرون به صرفه ارائه دهد.

یک سرویس رسانه اجتماعی مناسب را انتخاب کنید:

اگر می خواهید با بازاریابی وابسته اولیه شروع کنید، باید وبلاگ خود را با هم بفروشید. خدمات بازاریابی رسانه های اجتماعی بسیار مقرون به صرفه ای وجود دارد که می تواند اطلاعات مرتبط را به وبلاگ شما بیاورد. اگر نمی خواهید برای بازاریابی پول خرج کنید، می توانید این کار را شخصاً در فیس بوک، اورکات، مای اسپیس و توییتر انجام دهید. هر زمان که مطلب مهمی را پست می کنید، می توانید این خبر را به دوستان و دنبال کنندگان خود در توییتر و فیس بوک منتقل کنید.

ایجاد و نگهداری محتوا:

ایجاد یک وبلاگ می تواند چند دقیقه طول بکشد، اما حفظ یک وبلاگ می تواند بسیار خسته کننده باشد. وبلاگ/وب سایت شما باید دارای محتوای مرتبط و ایده های محصول باشد و شما باید وبلاگ خود را دنبال کنید. می‌توانید در بخش محصولات خود بیشتر جستجو کنید و محصولات و خدمات جدیدی را برای فروش و بررسی پیدا کنید. محتوای شما باید روان و برای بیننده جذاب باشد. اگر به مهارت های نوشتاری خود اطمینان ندارید، می توانید یک نویسنده محتوای حرفه ای را استخدام کنید که بتواند محتوای سفارشی را برای وبلاگ شما ویرایش کند.

تکنیک های ارتقای جایگاه خود را بررسی کنید:

هر طاقچه محصول دارای ویژگی های منحصر به فردی است که برای تبلیغ محصول استفاده می شود. شما می توانید برای محصولاتی که اغلب در پورتال های مختلف به فروش می رسند در گوگل جستجو کنید و می توانید تکنیک های استفاده شده توسط این فروشندگان را بررسی کنید. خواهید دید که طیف گسترده ای از ابزارهای تبلیغاتی از جمله پرداخت به ازای کلیک، ایمیل و خبرنامه ها و بازاریابی موتورهای جستجو وجود دارد. در حالی که برخی از این ابزارهای بازاریابی ممکن است نیاز به سرمایه گذاری اولیه داشته باشند، ارزش خرج کردن را دارد زیرا به رتبه بندی کمک می کند و وب سایت / وبلاگ را در بین خوانندگان خود محبوب می کند.

https://hillbilly.ir/بازاریابی-وابسته-101-چگونه-راه-درست-را-شر/feed/ 0

5 اصول بازاریابی دیجیتال که در سال 2019 باید بدانید

دیجیتال مارکتینگ استراتژی های زیادی دارد. در واقع، انجام انواع فعالیت‌های بازاریابی در پلتفرم‌های آنلاین مختلف، تمرین بسیار زیادی است. این روش ها به طور مداوم با ظهور فناوری های جدید در سراسر جهان به روز می شوند. در نتیجه، بازاریابی دیجیتال در سال های اخیر به طور تصاعدی رشد کرده است. اگر در این …

5 اصول بازاریابی دیجیتال که در سال 2019 باید بدانید https://hillbilly.ir/5-اصول-بازاریابی-دیجیتال-که-در-سال-2019-باید/ https://hillbilly.ir/5-اصول-بازاریابی-دیجیتال-که-در-سال-2019-باید/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 22 Jan 2022 16:18:40 0000 طراحی و سئو وب سایت https://mail.hillbilly.ir/?p=21528 دیجیتال مارکتینگ استراتژی های زیادی دارد. در واقع، انجام انواع فعالیت‌های بازاریابی در پلتفرم‌های آنلاین مختلف، تمرین بسیار زیادی است. این روش ها به طور مداوم با ظهور فناوری های جدید در سراسر جهان به روز می شوند. در نتیجه، بازاریابی دیجیتال در سال های اخیر به طور تصاعدی رشد کرده است. اگر در این …

دیجیتال مارکتینگ استراتژی های زیادی دارد. در واقع، انجام انواع فعالیت‌های بازاریابی در پلتفرم‌های آنلاین مختلف، تمرین بسیار زیادی است. این روش ها به طور مداوم با ظهور فناوری های جدید در سراسر جهان به روز می شوند. در نتیجه، بازاریابی دیجیتال در سال های اخیر به طور تصاعدی رشد کرده است. اگر در این زمینه تازه کار هستید، می توانید اصول بازاریابی دیجیتال را که در زیر توضیح داده شده است، مطالعه کنید.

1. سرمایه گذاری در یادگیری ماشین و هوش مصنوعی (AI)

اول از همه، هوش مصنوعی (AI) در سال های آینده محبوب خواهد شد. یادگیری ماشینی بخش مهمی از بازاریابی دیجیتال است.

در آینده نزدیک، ربات های رسانه های اجتماعی نقش مهمی در برقراری ارتباط با مشتریان بالقوه خواهند داشت. بنابراین، اگر می‌خواهید به شیوه‌ای مؤثر با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید، می‌توانید به رسانه‌های اجتماعی ارزش بیشتری بدهید. به گفته کارشناسان، حدود 85 درصد از مشتریان برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود با ربات ها تعامل دارند.

2. ویدیوی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

در سال 2019، مطمئن شوید که ویدیوهای تجاری خود را در پلتفرم های مختلف رسانه های اجتماعی به اشتراک می گذارید. برخلاف تصاویر یا محتوای متنی، ویدیوی خوب در لمس چشم بازدیدکننده موثرتر است. این امر به ویژه در صورتی مهم است که قصد دارید در یک پلتفرم بزرگ مانند توییتر، یوتیوب، اینستاگرام یا فیس بوک بفروشید.

طبق آخرین تحقیقات، 80 درصد از مردم دوست دارند در اینترنت فیلم ببینند. آنها نمی خواهند مقالات یا پست های وبلاگ را بیش از حد بخوانند.

3. وب سایت خود را برای دستگاه های تلفن همراه سفارشی کنید

در سال 2019، استراتژی بازاریابی شما باید بر فناوری موبایل نیز تمرکز کند. طبق آخرین الگوریتم گوگل، وب سایت شما باید برای موبایل مناسب باشد وگرنه ممکن است توسط گوگل جریمه شوید.

امروزه تلفن های همراه یکی از محبوب ترین دستگاه ها در جهان هستند. سال جدید مصرف ویدیوی موبایل را تا 30 درصد افزایش می دهد. از سوی دیگر، تقاضا برای رایانه های رومیزی و لپ تاپ همچنان کاهش خواهد یافت.

4. اپلیکیشن موبایل را بررسی کنید

در دنیای تجارت دیجیتال، فناوری موبایل آخرین نوآوری است. در واقع، این یکی از مؤثرترین ابزارهای دیجیتال مارکتینگ در اینجا و اکنون است.

با کمک این فناوری موبایل می توانید برای ماندن در صحنه با رقبای خود رقابت کنید. بدون شک، اگر یک وب سایت واکنش گرا برای موبایل دارید، می توانید کسب و کار خود را به طور کلی توسعه دهید.

بنابراین، ممکن است بخواهید وارد یک اپلیکیشن موبایل نیز شوید. یکی از آنها شرکت Whatsapp است. به گفته یک منبع، اپلیکیشن‌های موبایل، چه می‌دهند یا می‌گیرند، در سال‌های اخیر ۸۸ میلیارد دلار درآمد داشته‌اند.

5. روی تجربه مشتری تمرکز کنید

برای کسب و کار شما، مشتریان نقشی مشابه خون شما در بدن شما دارند. بنابراین، مهم است که روی تجربه مشتری کار کنید. این به شما کمک می کند تا فروش خود را در طول زمان افزایش دهید.

اگر مشتریان شما از محصول یا خدمات شما راضی باشند، باز هم برای دریافت بیشتر باز خواهند گشت.

بنابراین، در اینجا نکاتی وجود دارد که ممکن است بخواهید برای بهبود کمپین بازاریابی دیجیتال خود در سال 2019 در نظر بگیرید.

https://hillbilly.ir/5-اصول-بازاریابی-دیجیتال-که-در-سال-2019-باید/feed/ 0

بازی برند خود را بهبود بخشید

در حالی که در طول سال ها چیزی بسیار تغییر کرده است، جالب ترین آن نحوه برخورد ما با مشتریان است. کتاب‌های زیادی در زمینه روان‌شناسی مصرف‌کننده نوشته شده‌اند و مطمئناً هیچ چیزی در دنیا وجود ندارد که جلوی ظهور کتاب‌های جدید در این زمینه را بگیرد. این به این دلیل است که سفارش خرید …

بازی برند خود را بهبود بخشید https://hillbilly.ir/بازی-برند-خود-را-بهبود-بخشید/ مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 29 Jan 2022 13:05:26 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=22030 در حالی که در طول سال ها چیزی بسیار تغییر کرده است، جالب ترین آن نحوه برخورد ما با مشتریان است. کتاب‌های زیادی در زمینه روان‌شناسی مصرف‌کننده نوشته شده‌اند و مطمئناً هیچ چیزی در دنیا وجود ندارد که جلوی ظهور کتاب‌های جدید در این زمینه را بگیرد. این به این دلیل است که سفارش خرید …

در حالی که در طول سال ها چیزی بسیار تغییر کرده است، جالب ترین آن نحوه برخورد ما با مشتریان است. کتاب‌های زیادی در زمینه روان‌شناسی مصرف‌کننده نوشته شده‌اند و مطمئناً هیچ چیزی در دنیا وجود ندارد که جلوی ظهور کتاب‌های جدید در این زمینه را بگیرد. این به این دلیل است که سفارش خرید همیشه تغییر می کند. هیچ کلید طلایی پنهانی برای حل تمام مشکلات برند شما وجود ندارد. تنها راه، نظارت مستمر و نظارت بر تمامی روندهای کوچکی است که مشتریان خریداری خواهند کرد.

رونق بازار موبایل تفاوت زیادی در نحوه خرید آنلاین ما ایجاد کرده است. معمولاً زمانی که نیاز به سفارش غذا داریم به صفحه نمایش 5.5 اینچی روی می آوریم. همین را می توان در مورد همه چیز گفت. این یک شمشیر دو لبه است، زیرا رقابت شما نیز یک کلیک با شما فاصله دارد. اگر وب‌سایت شما برای موبایل طراحی نشده باشد، قاتل است و مشتریان خود را به خاطر سایر سایت‌هایی که نرم‌تر هستند از دست خواهید داد.

قانون طلایی در تبلیغ یک بازی برند این است که مخاطب را وادار به فکر کردن به شما کنید. از ابزارهای خلاقانه استفاده کنید تا برند خود را مشابه محصولاتی که می فروشید قرار دهید. وقتی به برگر فکر می کنم، به برگر کینگ فکر می کنم. همین را می توان در مورد هر چیزی گفت. جایگاه خود را پیدا کنید و از آن استفاده کنید.

عنوان رسانه های اجتماعی را در نظر بگیرید

بسیاری از پلتفرم های رسانه های اجتماعی در انتظار بررسی هستند. فیس بوک و اینستاگرام و امروز بر امپراتوری به هم پیوسته تسلط دارند. اما نادیده گرفتن همه افراد دیگر مانند توییتر، اسنپ چت و لینکدین احمقانه است. تمام گزینه های موجود را بیابید و دریابید که به کدام یک از مناسب ترین مناطق نیاز دارید و به سراغ آن بروید. در اینجا چند نکته برای جلوگیری از بازی های اجتماعی وجود دارد:

قوی باش – شلوغی روزانه:

برندها اغلب فکر می کنند که صفحات آنها از نظر تعداد لایک یا فالوور خوب عمل می کنند. البته، این اعداد شاهکار کمی نیستند، اما هدف ضربه‌ای صفر باید بر تقسیم و مذاکره تکیه کند. کشتن این ها هدف سخت تری است، اما فقط به پتانسیل های استفاده نشده ای که می تواند منجر به آن شود فکر کنید. محتوایی ایجاد کنید که دنبال کنندگان شما بخواهند با دوستان خود به اشتراک بگذارند. استفاده درست از آن به این معنی است که فالوورهای شما به طور غیرمستقیم محصول شما را تبلیغ می کنند و این یک موهبت نیست! رسانه‌های اجتماعی خواب نمی‌برند و محتوای شما هم نباید خواب باشد. مخاطبان خود را با مسابقات جذاب و وبلاگ های اینفلوئنسر اینستاگرام که چیز جدیدی را به رژیم غذایی روزانه آنها می آورد، درگیر نگه دارید.

بررسی:

به عمق بروید و بفهمید که چه چیزی درست و نادرست است. اغلب، تمام پروفایل های تجاری برای صفحات رسانه های اجتماعی دارای ویژگی هایی هستند که به شما کمک می کند موفقیت پست های خود را مشاهده کنید. به این ترتیب، می‌توانید انواع محتوایی که دنبال‌کنندگانتان دوست دارند را بهتر شناسایی کنید و از آن به نفع خود استفاده کنید. محتوای بیشتری را متناسب با نیازهای آنها ایجاد کنید.

همه بررسی ها آفتابی و دیزی نیستند:

نقدهای بدی وجود خواهد داشت، این را فراموش نکنید. یک مشتری راضی مشتری خاموش است، اما یک مشتری ناراضی – ممکن است آخرین مشتری شما باشد. این یک حقیقت ناگفته در بازی دیجیتال مارکتینگ است. مشتریان شاکی اغلب نظرات بدی را در گوگل به عنوان نوعی حواس پرتی ارسال می کنند. و البته، آنها می توانند مسائل مشروعی داشته باشند که باید به آنها رسیدگی شود. در هر صورت باید همیشه با آنها ارتباط برقرار کنید و به آنها اطلاع دهید که در حال تلاش برای حل مشکل هستید و سعی در حل آن برای آنها دارید. این اخلاق و حس حرفه ای بودن در نهایت مورد قدردانی مردم قرار خواهد گرفت.

روی SEO Target کلیک کنید

Search Engine Optimization نام بازی است و کلمات کلیدی میدان بازی شما خواهند بود. ما کارشناسان سئو داریم که تمام کلمات کلیدی را که باید مورد بررسی قرار گیرند، تجزیه و تحلیل می کنند. با استفاده از آن به عنوان یک استخوان برای ساخت، می توان محتوای قانع کننده ای نوشت. هر بار که گوگل سایت شما را بررسی می کند، تمام کلمات کلیدی را یادداشت می کند و آن نان و کره خواهد بود. استفاده از کلمات کلیدی مناسب بهترین ضرر این است که مقالات و صفحات وب شما را در صفحات نتایج موتور جستجو در رتبه اول قرار دهید.

از وب سایتی استفاده کنید که به نفع شما باشد.

بک لینک، همه بک لینک ها به بک لینک نیاز دارند. اینجاست که نویسندگان محتوای خوب می درخشند. نوشتن محتوایی که واقعاً به مردم آموزش دهد و به آنها کمک کند بسیار مهم است. ایجاد چنین محتوایی و ارسال آن به یک وب سایت معتبر می تواند بسیار مفید باشد. نکته کلیدی این است که مطمئن شوید که وب سایت و برند شما در آن ذکر شده است و می تواند به صفحه شما منتهی شود. کاربران معمولی صفحات ذکر شده در بالا از این بک لینک برای ورود به وب سایت شما استفاده می کنند و از این طریق می توانید ترافیک زیادی را به دست آورید. پیشنهاد دیگر این است که در Quora ثبت نام کنید و از این روش برای برندسازی آژانس خود استفاده کنید. مردم همیشه به دنبال پاسخ هستند و خوبی ها همیشه قدردانی می شوند.

چشمانتان را پوست کنده نگه دارید

ردپای برند خود را در اینترنت دنبال کنید. منتظر نظرات و پیشنهادات باشید. اگر وب سایت یا مقاله شما در یک انجمن آنلاین یا در وب سایت دیگری مورد بحث قرار گیرد، عالی نیست؟ این در راستای گسترش دهان به دهان در جهان است، اما حتی بهتر است زیرا کاربران از طریق پیوندی با یک دکمه داخلی به وب سایت شما دسترسی مستقیم دارند. استخر برای مخاطب بزرگ است، تعظیم قابل توجهی ایجاد می کند و توسط مشتریان دیده می شود. برخی ممکن است ایده خوبی برای شما بنویسند، و چگونه ممکن است این چیز بدی باشد!

هیچ دشمنی وجود ندارد بلکه فقط رقیبی وجود دارد

این چیزی است که باید در هر بازی بازاریابی مورد توجه قرار گیرد. بدانید که باید از هر برند، هر استراتژی و هر استراتژی جدیدی که ارائه می شود، درس هایی آموخت. برای نامه رقیب خود ثبت نام کنید و تمام روش هایی را که برای تبلیغ محصول استفاده می کنند یادداشت کنید. سپس با معیارهای موفقیت هر روش به آن نگاه کنید. شما می توانید از همه راه های درست نتیجه گیری ملموس بگیرید و آنها را نیز بپذیرید. برای به دست آوردن نتایج خوب، همیشه از آنها الهام بگیرید و از آنها تقلید نکنید. از ایده استفاده کنید و چیزی منحصر به فرد از آن بسازید. مردم همیشه قدردان خلاقیت هستند.

بازی برند پیچیده است و آژانس قابل اعتمادی است که برای دید شما ارزش قائل است و برای یافتن مکان مناسب سخت کار می کند. خیلی خوبه که با هم بریم رسانه ادهانت، زیرا آنها یک راه حل مشاوره رایگان ارائه می دهند که به شما کمک می کند تا جایی که کمبود دارید را شناسایی کنید. اگر راضی هستید، می‌توانید با یکی از بسته‌های متعددی که ارائه می‌دهند بروید و به دنبال بسته‌ای باشید که با تمام نیازهای شما مطابقت دارد.

3 روش استفاده غیرانتفاعی از رسانه های اجتماعی

وقتی نوبت به بودجه های بازاریابی می رسد، بقیه جهان اکنون احساس می کنند که یک سازمان غیرانتفاعی بودن چگونه است. سازمان‌های غیرانتفاعی همیشه مجبور بوده‌اند با تلاش‌های بازاریابی خود، هزینه‌های خود را تماشا کنند – گزینه‌های منحصربه‌فرد، رایگان و کم‌هزینه برای جذب اعضای جدید، درخواست پول، یا جستجوی کمک‌های مالی. به همین دلیل است …

3 روش استفاده غیرانتفاعی از رسانه های اجتماعی https://hillbilly.ir/3-روش-استفاده-غیرانتفاعی-از-رسانه-های-اج/ https://hillbilly.ir/3-روش-استفاده-غیرانتفاعی-از-رسانه-های-اج/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Fri, 21 Jan 2022 12:12:30 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21467 وقتی نوبت به بودجه های بازاریابی می رسد، بقیه جهان اکنون احساس می کنند که یک سازمان غیرانتفاعی بودن چگونه است. سازمان‌های غیرانتفاعی همیشه مجبور بوده‌اند با تلاش‌های بازاریابی خود، هزینه‌های خود را تماشا کنند – گزینه‌های منحصربه‌فرد، رایگان و کم‌هزینه برای جذب اعضای جدید، درخواست پول، یا جستجوی کمک‌های مالی. به همین دلیل است …

وقتی نوبت به بودجه های بازاریابی می رسد، بقیه جهان اکنون احساس می کنند که یک سازمان غیرانتفاعی بودن چگونه است. سازمان‌های غیرانتفاعی همیشه مجبور بوده‌اند با تلاش‌های بازاریابی خود، هزینه‌های خود را تماشا کنند – گزینه‌های منحصربه‌فرد، رایگان و کم‌هزینه برای جذب اعضای جدید، درخواست پول، یا جستجوی کمک‌های مالی.

به همین دلیل است که سازمان‌های غیرانتفاعی مانند موزه‌ها، موسسات خیریه، و سایرین در رسانه‌های اجتماعی به راه افتاده‌اند. حداقل سه روشی که غیرانتفاعی‌ها از تبلیغات رایگانی که رسانه‌های اجتماعی به آنها ارائه می‌دهند استفاده می‌کنند را بررسی کنید.

با مشترکین / دنبال کنندگان / دوستان خود ارتباط برقرار کنید. بازاریابی 101 بیان می کند که شما باید سرنخ ها را جذب کنید، با آنها ارتباط برقرار کنید و سپس به آنها بفروشید. عالی! رسانه‌های اجتماعی به سازمان‌های غیرانتفاعی اجازه می‌دهند هر سه مورد را به انجام برسانند. این یک راه آسان برای جمع آوری و برقراری ارتباط با فالوورها، دوستان، مشترکین یا هر چیزی که نام رسانه اجتماعی برای رسانه ای است که شما در مورد آن صحبت می کنید.

اطلاعیه های رویداد خواه موزه ای باشد که نمایشگاه جدید خود را اعلام می کند یا یک توپ خیریه که برای هدفی کمک جمع آوری می کند، سازمان های غیرانتفاعی از رسانه های اجتماعی برای دعوت مردم به رویدادهای خود استفاده می کنند.

برای دسترسی بیشتر آنها. سازمان‌های غیرانتفاعی لزوماً نمی‌توانند لیست‌های پستی را برای جمع‌آوری اعضا یا اهداکنندگان بیشتر بخرند، اما می‌توانند به راحتی با ایجاد یک گروه یا نمایه در هر یک از چندین رسانه اجتماعی مانند فیس‌بوک یا توییتر، دنبال‌کنندگان خود را گسترش دهند.

اخلاقیات داستان این است که اگر شما یک غیرانتفاعی هستید که این مطلب را می‌خوانید و از رسانه‌های اجتماعی برای جمع‌آوری، ارتباط و فروش استفاده نمی‌کنید، بهتر است توپ را وارد کنید!

https://hillbilly.ir/3-روش-استفاده-غیرانتفاعی-از-رسانه-های-اج/feed/ 0

چگونه ایموجی خود را بسازیم [+ Free Emoji Maker Tool]

یکی از مشکلاتی که کاربرانی که برای اولین بار از رسانه های اجتماعی مبتنی بر متن استفاده می کنند، این است که ابراز احساسات به صورت کلامی دشوار است. درک پیام توسط گیرنده بسیار آسان است که کاملاً متفاوت از پیام ارسال شده توسط فرستنده باشد – حتی اگر کلمات دقیقاً یکسان باشند. در نتیجه، …

چگونه ایموجی خود را بسازیم [ Free Emoji Maker Tool] https://hillbilly.ir/چگونه-ایموجی-خود-را-بسازیم-free-emoji-maker-tool/ https://hillbilly.ir/چگونه-ایموجی-خود-را-بسازیم-free-emoji-maker-tool/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 05 Apr 2022 10:20:35 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=28653 یکی از مشکلاتی که کاربرانی که برای اولین بار از رسانه های اجتماعی مبتنی بر متن استفاده می کنند، این است که ابراز احساسات به صورت کلامی دشوار است. درک پیام توسط گیرنده بسیار آسان است که کاملاً متفاوت از پیام ارسال شده توسط فرستنده باشد – حتی اگر کلمات دقیقاً یکسان باشند. در نتیجه، …

چگونه ایموجی خود را بسازیم [ Free Emoji Maker Tool]

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "چگونه ایموجی خود را بسازیم [ Free Emoji Maker Tool]" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

یکی از مشکلاتی که کاربرانی که برای اولین بار از رسانه های اجتماعی مبتنی بر متن استفاده می کنند، این است که ابراز احساسات به صورت کلامی دشوار است. درک پیام توسط گیرنده بسیار آسان است که کاملاً متفاوت از پیام ارسال شده توسط فرستنده باشد – حتی اگر کلمات دقیقاً یکسان باشند. در نتیجه، مردم شروع به ترکیب ایموجی‌ها در پیام‌های خود کردند تا سرنخ‌هایی در مورد احساساتی که می‌خواستند بیان کنند ارائه کنند. آنها همچنین دریافتند که ایموجی ها می توانند سرگرم کننده باشند و به یک دیوار متنی شخصیت اضافه کنند.

شما می توانید ایموجی را به عنوان نسخه ای مدرن از پیکتوگرام های باستانی مورد استفاده مصریان باستان و سایر تمدن های کلاسیک در نظر بگیرید. با این حال، شکلک های امروزی به سال 1999 باز می گردد، زمانی که شرکت ژاپنی تلفن همراه NTT DOCOMO، مجموعه ای از 176 ایموجی را به گوشی ها و پیجرهای خود معرفی کرد.

با گذشت زمان، استفاده از ایموجی ها به یک هنجار تبدیل شده است. ما برخی از محبوب‌ترین‌ها را در خودمان معرفی کرده‌ایم آخرین لیست از محبوب ترین ایموجی ها. همانطور که به ردیاب ایموجی رایگان Real-Time اشاره کردیم، محبوب ترین شکلک برای مدت طولانی Face with Tears of Joy (شناسه ترکیبی – 1F602، خلاصه -: joy 🙂 است. توجه داشته باشید که بیشتر شیارهای بالایی برای صورت و قلب هستند.

چگونه ایموجی خود را بسازیم:

خودتان را به شکلک های از قبل موجود محدود نکنید – ایموجی خود را ایجاد کنید

با این حال، تمام هدف ایموجی ها این است که نشان دهند شما کی هستید. اگر خود را به چند ایموجی محبوب محدود کنید، در واقع تعداد حروف الفبا را به صورت روزانه افزایش می دهید. شما می توانید ایموجی خود را بسازید، و تا زمانی که در مورد طراحی خود گیج نشده اید، مردم هنگام استفاده از آنها باید معنی آن را درک کنند.

ابزار رایگان Emoji Maker

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا شکلک‌هایی بسازید که بتوانید در پیام‌های اجتماعی با ابزار رایگان ایجادکننده شکلک خود از آن استفاده کنید. حتی اگر نمی‌توانید از ابتدا شکلک بسازید، می‌توانید شکل‌های انتخابی را در پشت خود ترکیب و مطابقت دهید. سپس، زمانی که راضی شدید، می توانید آن را دانلود کنید تا در پست های اجتماعی خود استفاده کنید.

شما می توانید هر ایموجی را در سه مرحله ایجاد کنید:

  • شکل و رنگ کلی ایموجی خود را انتخاب کنید
  • شکلی را برای تصویر در ایموجی انتخاب کنید
  • ایموجی خود را دانلود کنید، آماده استفاده در پیامتان است
  • مرحله 1: شکل و رنگ کامل Emojio را انتخاب کنید

    شما در اینجا چندین گزینه دارید. به عنوان مثال، می توانید شکلک را مربع یا دایره بسازید. حتی می توانید یک الگو را برای استفاده به عنوان پس زمینه برای ایموجی خود آپلود کنید.

    چگونه ایموجی خود را بسازیم [  Free Emoji Maker Tool]

    چگونه ایموجی خود را بسازیم [  Free Emoji Maker Tool]

    اگر شکلک مربعی یا دایره‌ای را انتخاب کنید، می‌توانید رنگ آن را در ایموجی خود تنظیم کنید. کادر با علامت # و ترکیبی از شش حرف و اعداد را خواهید دید. این کد هگزادسیمال رنگی را که می خواهید استفاده کنید نمایش می دهد. کوچکترین کد #000000 (سیاه) و بزرگترین کد #ffffff (سفید) است. کد هگزادسیمال از اعداد 0-9 و حرف af تشکیل شده است و ترکیب های مختلف رنگ های متفاوتی را به دست می آورند.

    اما لازم نیست کد رنگ خود را حدس بزنید. می توانید یک را امتحان کنید وب سایت کد رنگ تا رنگ دقیق مورد نظر خود را پیدا کنید. در غیر این صورت، می‌توانید روی مربع رنگی کوچک سمت راست کد در ابزار Emoji Maker کلیک کنید، که کادری ظاهر می‌شود که در آن می‌توانید یک نوار لغزنده را بکشید تا رنگ مورد نظر خود را پیدا کنید.

    مرحله 2: یک قالب برای تصویر در ایموجی های خود انتخاب کنید

    شما توانایی ایجاد یا درج شکلی برای مرکز ایموجی را ندارید. با این حال، می‌توانید از ترکیبی از اشکال برای بیان احساساتی که می‌خواهید ایموجی‌تان منتقل کند، انتخاب کنید. به عنوان مثال، آیا چهره یک بیمار غرغر، گریان، چهره یک بیمار شاد، چهره بدون عاطفه و بدون عاطفه یا لبخندی آگاه را دوست دارید؟ شکلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

    چگونه ایموجی خود را بسازیم [  Free Emoji Maker Tool]چگونه ایموجی خود را بسازیم [  Free Emoji Maker Tool]

    منبع: beebom.com

    تصویری از ایموجی تمام شده را با شکل دلخواه در طرح رنگ انتخابی خود مشاهده خواهید کرد.

    البته گاهی اوقات شما نمی توانید تصمیم بگیرید و ترجیح می دهید کسی به جای شما تصمیم بگیرد. اگر چنین است، روی دکمه تصادفی کلیک کنید تا ببینید چه ترکیبی در انتظار شماست. اگر پاسخ را دوست ندارید، به کلیک کردن ادامه دهید تا آن ایموجی عالی را ببینید.

    مرحله 3: Emojio را دانلود کنید، آماده استفاده در پیام های خود

    در نهایت شما آماده دانلود و استفاده از ایموجی هستید. روی دکمه Export کلیک کنید و ابزار Free Emoji Maker Tool ساخته شما را به یک فایل PNG می برد.

    در صورت تمایل می توانید عرض سفارشی (به پیکسل) را تنظیم کنید. شاید ارزش داشته باشد که یک عدد را در اینجا امتحان کنید تا ببینید چه چیزی را دوست دارید. اعداد کوچک ایموجی های کوچک بدون جزئیات ایجاد می کنند. در مقابل، عددی به بزرگی 500 تصویر ایموجی واضحی را به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند برای استفاده در مفهوم عملی بسیار بزرگ باشد. سازندگان ایموجی معمولا ایموجی های خود را در عرض 180 ذخیره می کنند.

    اگر رنگ و شکل ایموجی خود را دوست دارید، می توانید یک سری شکلک مرتبط ایجاد کنید که احساسات مختلف را نشان می دهد، یعنی با استفاده از اشکال مختلف در مرحله 2. می توانید Export Set را انتخاب کنید، که یک فایل فشرده را با مجموعه شما دانلود می کند. 24 ایموجی

    شما باید بفهمید که فایل ایموجی PNG را از کجا دریافت کنید، زیرا زمانی که می خواهید از شکلک استفاده کنید، باید آن را پیدا کنید.

    از ایموجی های خود در چت استفاده کنید

    نحوه استفاده از ایموجی سفارشی بستگی به مکانی دارد که می خواهید از آن استفاده کنید. استفاده از ایموجی های سفارشی در برخی از برنامه ها ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات می توانید از آنها به عنوان برچسب به جای ایموجی های واقعی استفاده کنید. با کمال تعجب، ساده ترین مکان برای استفاده از ایموجی در اپلیکیشن Slack contacts است که دارای دکمه Add Emoji در منوی ایموجی است. وقتی روی آن کلیک می کنید، از شما می خواهد که تصویر ایموجی خود را وارد کنید.

    چگونه ایموجی خود را بسازیم [  Free Emoji Maker Tool]

    چگونه ایموجی خود را بسازیم [  Free Emoji Maker Tool]

    برخی از برنامه‌های اندروید به شما اجازه می‌دهند صفحه‌کلیدهایی را بارگذاری کنید که حاوی شکلک‌های معمولی شما باشد. برای مثال، اگر از Gboard استفاده می‌کنید، می‌توانید شکلک‌های سفارشی را از تصاویر با فرمت JPG، GIF یا PNG به دسکتاپ خود اضافه کنید. این کار را با کلیک کردن روی نماد صورتک در قسمت پیام خود انجام می دهید که منوی ایموجی شما باز می شود. سپس روی Add Emoji و Upload Image کلیک کنید. سپس، فایل ایموجی خود را انتخاب کرده و نام ایموجی خود را بگذارید. در نهایت بر روی Save کلیک کنید و می توانید از برنامه در گوشی خود استفاده کنید.

    https://hillbilly.ir/چگونه-ایموجی-خود-را-بسازیم-free-emoji-maker-tool/feed/ 0

    رسانه های اجتماعی سریع – 3 راه برای رسانه های اجتماعی موثر

    رسانه های اجتماعی ابزار قدرتمندی برای تبلیغات هستند. می توانید از آن برای کارهای بازاریابی و تبلیغاتی استفاده کنید و در کل موثر است. رسانه های اجتماعی زیادی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. به طور کلی، رسانه های اجتماعی استفاده از ارائه های صوتی، تصویری، عکس و چند رسانه ای است …

    رسانه های اجتماعی سریع – 3 راه برای رسانه های اجتماعی موثر https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-سریع-3-راه-برای-رسانه/ https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-سریع-3-راه-برای-رسانه/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Wed, 19 Jan 2022 11:56:07 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21359 رسانه های اجتماعی ابزار قدرتمندی برای تبلیغات هستند. می توانید از آن برای کارهای بازاریابی و تبلیغاتی استفاده کنید و در کل موثر است. رسانه های اجتماعی زیادی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. به طور کلی، رسانه های اجتماعی استفاده از ارائه های صوتی، تصویری، عکس و چند رسانه ای است …

    رسانه های اجتماعی ابزار قدرتمندی برای تبلیغات هستند. می توانید از آن برای کارهای بازاریابی و تبلیغاتی استفاده کنید و در کل موثر است. رسانه های اجتماعی زیادی وجود دارد که می توان از آنها استفاده کرد. به طور کلی، رسانه های اجتماعی استفاده از ارائه های صوتی، تصویری، عکس و چند رسانه ای است که در رسانه ها یا شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته می شود. مانند یک شبکه اجتماعی است اما از محتوای غنی استفاده می کند. شما می توانید رسانه های اجتماعی ایجاد کنید و به منافع کسب و کار خود خدمت کنید. در اینجا چگونه است:

    1. اگر می خواهید محصولی را تبلیغ کنید، ساختن یک ویدیو در مورد آن آسان است. به کاربردها و مزایای آن اشاره کنید و مستقیماً در مورد مزایای آن با مخاطبان خود صحبت کنید. این ویدیو را در سایت های اشتراک گذاری ویدیو به اشتراک بگذارید. شما میلیون ها شنونده خواهید داشت که می توانند نمایه شما را مشاهده کنند. این یک راه بسیار موثر برای تبلیغ محصول است. و خوبی این است که می توانید تبلیغات خود را به صورت رایگان ارسال کنید.

    2. وبلاگ ها نیز بخشی از رسانه های اجتماعی هستند. مزایای وبلاگ در حال حاضر شناخته شده و ثابت شده است که یک ابزار موثر برای تبلیغ، بازاریابی و تبلیغات است. از وبلاگ می توان به عنوان یک صفحه منبع آنلاین استفاده کرد که در آن می توانید اطلاعات عمومی را منتشر کنید. مطمئن شوید که برای وب سایت و کسب و کار شما مفید است. اطلاعات مرتبط با محصولات و خدمات خود را منتشر کنید. شما باید وبلاگ خود را به وب سایت خود پیوند دهید تا ترافیک وبلاگ را به صفحه کسب و کار خود هدایت کنید.

    3. ارائه های صوتی شکل دیگری از رسانه های اجتماعی است. شما می توانید محصولات رسانه ای مبتنی بر صدا را تولید کنید و آنها را از طریق فیدهای RSS در دسترس قرار دهید تا مردم بتوانند به طور مرتب محصول شما را دریافت کنند. همچنین می توانید آن را در وب سایت خود قرار دهید تا اطلاعات کاملی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار دهید. همچنین دارای عملکردها و ویژگی های اضافی برای وب سایت شما است که استفاده از آن را آسان می کند. بازدیدکنندگان می توانند در صورتی که وب سایت شما را واقعا مفید بدانند، نشانه گذاری یا برچسب گذاری کنند.

    https://hillbilly.ir/رسانه-های-اجتماعی-سریع-3-راه-برای-رسانه/feed/ 0

    اینکه چرا ایجاد یک کسب و کار موفق به بازاریابی مداوم بستگی دارد

    کلید نابرابری: چگونه وارد ریتم تجاری شوید تا درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. چند نفر از شما هرگز روزی را که خبرنامه خود را پست کرده اید، روزانه در رسانه های اجتماعی پست می کنید یا یک پست وبلاگ ارسال می کنید، فراموش نکرده اید؟ …

    اینکه چرا ایجاد یک کسب و کار موفق به بازاریابی مداوم بستگی دارد https://hillbilly.ir/اینکه-چرا-ایجاد-یک-کسب-و-کار-موفق-به-باز/ https://hillbilly.ir/اینکه-چرا-ایجاد-یک-کسب-و-کار-موفق-به-باز/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 18 Jan 2022 19:51:35 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=21322 کلید نابرابری: چگونه وارد ریتم تجاری شوید تا درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. چند نفر از شما هرگز روزی را که خبرنامه خود را پست کرده اید، روزانه در رسانه های اجتماعی پست می کنید یا یک پست وبلاگ ارسال می کنید، فراموش نکرده اید؟ …

    کلید نابرابری: چگونه وارد ریتم تجاری شوید تا درآمد کسب و کار خود را افزایش دهید

    اجازه بدهید از شما یک سوال بپرسم. چند نفر از شما هرگز روزی را که خبرنامه خود را پست کرده اید، روزانه در رسانه های اجتماعی پست می کنید یا یک پست وبلاگ ارسال می کنید، فراموش نکرده اید؟

    این چیزی است که من فکر می کنم … گناهکار!

    از قضا، ما می دانیم که در اعماق وجودمان اهمیت فروش مستمر کسب و کار خود را می دانیم، اما بسیاری از کارآفرینان و صاحبان مشاغل به این وعده عمل نمی کنند.

    چه چیزی ما را از فروش منظم باز می دارد؟

    چرا بازاریابی ناسازگار به اعتبار ما آسیب می زند؟

    چگونه می‌توانیم برنامه‌ای را برای تسهیل بازاریابی مداوم اجرا کنیم؟

    این مقاله به هر یک از این سوالات پاسخ می دهد و به شما کمک می کند تا در فروش کسب و کار خود بهتر حرکت کنید.

    کاری که کسب و کار شما انجام نمی دهد – خود ارزیابی

    چه تعداد از این فعالیت های تجاری ورودی به طور منظم در شرکت شما انجام نمی شود؟

    • پست های روزانه در شبکه های اجتماعی

    • پست های هفتگی وبلاگ

    • یک یا دو هفته در ماه روزنامه

    • ویدیوی یوتیوب

    • پست کنید و در گروه های لینکدین و فیسبوک شرکت کنید

    یا این ها تلاش های بازاریابی ارزشمند دیگری هستند که باعث شناخت برند شما و بهبود کسب و کار شما می شوند؟

    • ارتباطات و ارتباطات شبکه ای

    • در مورد سایر پست های وبلاگ نظر دهید

    • اشتراک و تبلیغ پادکست ها و وبینارها

    • سرنخ فروش را دنبال کنید

    اگر نمی توانید کاری را انجام دهید، پول را روی میز می گذارید. چرا این کار رو با خودمون می کنیم؟

    دروغ بزرگی که به خود می گوییم چرا مرتب نمی فروشیم

    • نمیدونم چی بنویسم مسلماً، نگاه کردن به صفحه خالی کامپیوتر دلگرم کننده نیست. یکی از راه های جلوگیری از این امر ایجاد یک تقویم تجاری است. این یک سند عالی است که می توانید از آن برای اصلاح تبلیغات خود در طول سال استفاده کنید و از مرتبط بودن موضوع پیام بازاریابی خود اطمینان حاصل کنید.
    • من نمی دانم چه چیزی برای مخاطبان من مهم است. این یک بهانه فلج کننده است. نشانه هایی در اطراف شما وجود دارد برای اولین بار، می توانید لیست خود و دنبال کنندگان خود را بررسی کنید تا بزرگترین چالش های آنها را بیابید. دوم، می‌توانید با جستجوی کلیدواژه بیشترین جستجو را پیدا کنید. سوم، به کارهایی که دیگران در حوزه وبلاگ شما انجام می دهند نگاه کنید. چه موضوعی توجه شما را جلب کرد؟
    • من خیلی گرفتار هستم. البته، پر کردن مهلت‌ها و قرار ملاقات‌های مشتری آسان است. می دانم که این بیشتر برای من اتفاق می افتد. دو راه وجود دارد که یک صاحب کسب و کار در حال مبارزه می تواند به طور منظم بفروشد. اولین مورد این است که یک دستیار فروش بگیرید. برای مثال، اگر زمان یا کنترل خاصی برای انتشار هفتگی eZine ندارید، یک دستیار می تواند مقالات را در وبلاگ شما قرار داده و آنها را طوری سازماندهی کند که از برنامه بازاریابی ایمیلی شما خارج شوند. شبکه های اجتماعی شما هم همینطور. می توانید برخی از رسانه های اجتماعی خود را به یک منبع محبوب ارسال کنید که می تواند محتوای شما را سازماندهی کند و با استفاده از ابزارهایی مانند Hootsuite آن را از قبل سازماندهی کند.
    • من نویسنده وحشتناکی هستم. مشکلی نیست اگر نوبت شما برای نوشتن نیست، می توانید صدا یا ویدیوی کوتاه را ضبط کنید. شما حتی می توانید خود را در حال بحث در مورد یک مقاله و ترجمه آن ضبط کنید. می توانید مقالات خود را از منابع دیگری که نوشته اید مانند کتاب ها، کارگاه ها و وبینارها دانلود کنید. در نهایت، بسیاری از نویسندگان با استعداد وجود دارند که می توانند ایده های شما را بگیرند و آنها را به مقالاتی که با صدای شما نوشته شده اند تبدیل کنند.

    چرا اختلاف نظر به کسب و کار ما لطمه می زند

    به راحتی می توان فکر کرد که اگر هر هفته ایمیلی را نمی بینید، مشکلی نیست. اما وقتی هفته نامه ای منتشر می کنید به خوانندگانتان نوید می دهد.

    وقتی آن ارتباط را نمی بینید، وعده خود را زیر پا می گذارید. این نه تنها ارتباط شما را با لیست کاهش می دهد، بلکه می تواند منجر به بی اعتمادی شود.

    هنگامی که به طور منظم با خوانندگان خود ارتباط برقرار می کنید، روابط و روابط اعتماد ایجاد می کنید. آنها مشتاقانه منتظر دیدن ایمیل شما در صندوق ورودی خود هستند. آنها را فراموش نکنید

    علاوه بر این، ناهماهنگی ها می تواند باعث شود خوانندگان شما را فراموش کنند.

    آنها به سمت تأثیرگذارترین “گورو” در صندوق ورودی می روند که دائماً با آنها در تماس است. بعد از 2 ماه وقتی مجله ای را پست می کنید، آن را حذف می کنند یا به عنوان هرزنامه علامت گذاری می کنند و فکر می کنند “این کیست؟ من مشترک این مجله نشدم.”

    چگونه نوآوری کنیم و به یک فروشنده ثابت تبدیل شویم

    • برای فروش خود وقت بگذارید. هر هفته زمان منظمی را برای خود برنامه ریزی کنید تا برای رسانه های اجتماعی آماده شوید، مقاله بنویسید، خبرنامه منتشر کنید، ایمیل های انفجاری ایجاد کنید و کمک های مالی رایگان برای لیست خود ایجاد کنید. این می تواند “دوشنبه تجاری من” باشد. به خود قول دهید که این زمان به فروش کسب و کار شما اختصاص خواهد یافت.
    • یک فایل ایده بسازید هر زمان که ایمیل، متن و نقل قولی را پیدا کردید که الهام بخش شما بود، آن را در فهرستی در ایمیل خود ذخیره کنید یا فهرستی از «ایده های متنی» Evernote تهیه کنید. از این به عنوان منبع الهام استفاده کنید و در عین حال در موضوعی بنویسید.
    • یک تقویم تحریریه ایجاد کنید. این به عنوان راهنمایی برای به روز نگه داشتن شما در مورد موضوعات، پیام ها و تبلیغات است. به این ترتیب پیام بازاریابی شما کاملاً با تلاش های بازاریابی شما هماهنگ است.
    • کمک بخواهید. اگر کسب و کار شما به سرعت در حال رشد است و زمانی برای رسیدگی به تمام فروش ها ندارید، به شما تبریک می گویم! حتی اگر برای مراقبت از کسب و کار خود وقت دارید، برون سپاری می تواند زمان را برای فعالیت های سودآور برای شما آزاد کند. علاوه بر این، فردی که در رسانه های اجتماعی، وبلاگ نویسی، و کپی رایتینگ و غیره تخصص دارد، می تواند در زمان کمتری نتایج بهتری به دست آورد.

    تصور کنید اگر سازماندهی شده و با فروش خود هماهنگ باشید، کسب و کار شما چگونه می تواند رشد کند. امروز متعهد شوید که فروش خود را اولویت اول خود قرار دهید و شاهد رشد کسب و کار خود باشید!

    و اگر به دنبال کمک برای بازاریابی آنلاین هستید، ما می توانیم کمک کنیم! امروز با ما تماس بگیرید در مورد نیازهای خود صحبت کنید و چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا کسب و کار خود را متناسب کنید.

    آیا به خاطر ناسازگاری با تلاش های بازاریابی خود مقصر هستید؟ دلیل آن را در نظرات به ما بگویید – آیا هیچ یک از موارد بالا شما را شگفت زده می کند یا چیز دیگری است؟

    برای موفقیت شما،

    https://hillbilly.ir/اینکه-چرا-ایجاد-یک-کسب-و-کار-موفق-به-باز/feed/ 0

    12345678910
    last