پایگاه برتر آموزش و تحلیل سئوی حرفه ای

به پایگاه برتر آموزش و تحلیل سئوی حرفه ای خوش آمدید.

چگونه ایموجی خود را بسازیم [+ Free Emoji Maker Tool]


یکی از مشکلاتی که کاربرانی که برای اولین بار از رسانه های اجتماعی مبتنی بر متن استفاده می کنند، این است که ابراز احساسات به صورت کلامی دشوار است. درک پیام توسط گیرنده بسیار آسان است که کاملاً متفاوت از پیام ارسال شده توسط فرستنده باشد – حتی اگر کلمات دقیقاً یکسان باشند. در نتیجه، …

چگونه ایموجی خود را بسازیم [ Free Emoji Maker Tool] https://hillbilly.ir/چگونه-ایموجی-خود-را-بسازیم-free-emoji-maker-tool/ https://hillbilly.ir/چگونه-ایموجی-خود-را-بسازیم-free-emoji-maker-tool/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Tue, 05 Apr 2022 10:20:35 0000 طراحی و سئو وب سایت https://hillbilly.ir/?p=28653 یکی از مشکلاتی که کاربرانی که برای اولین بار از رسانه های اجتماعی مبتنی بر متن استفاده می کنند، این است که ابراز احساسات به صورت کلامی دشوار است. درک پیام توسط گیرنده بسیار آسان است که کاملاً متفاوت از پیام ارسال شده توسط فرستنده باشد – حتی اگر کلمات دقیقاً یکسان باشند. در نتیجه، …

چگونه ایموجی خود را بسازیم [ Free Emoji Maker Tool]

این پست از سایت باشگاه مشتریان خبری اینفوجاب که از دانشنامه ویکی پدیا مطلبی در مورد "چگونه ایموجی خود را بسازیم [ Free Emoji Maker Tool]" ارائه شده است، در صورتی که محتوای این پست مورد توجه تان واقع شده است، می توانید برای مشاهده مطالب بیشتر در زمینه اموزش سئو و دیجیتال مارکتینگ به دسته بندی " "مراجعه کنید.
.post-categories{display:inline; list-style: none;} .post-categories li{display:inline;margin-right:0} .entry-content.entry ul{padding-right:0!important;margin-right:0!important}

یکی از مشکلاتی که کاربرانی که برای اولین بار از رسانه های اجتماعی مبتنی بر متن استفاده می کنند، این است که ابراز احساسات به صورت کلامی دشوار است. درک پیام توسط گیرنده بسیار آسان است که کاملاً متفاوت از پیام ارسال شده توسط فرستنده باشد – حتی اگر کلمات دقیقاً یکسان باشند. در نتیجه، مردم شروع به ترکیب ایموجی‌ها در پیام‌های خود کردند تا سرنخ‌هایی در مورد احساساتی که می‌خواستند بیان کنند ارائه کنند. آنها همچنین دریافتند که ایموجی ها می توانند سرگرم کننده باشند و به یک دیوار متنی شخصیت اضافه کنند.

شما می توانید ایموجی را به عنوان نسخه ای مدرن از پیکتوگرام های باستانی مورد استفاده مصریان باستان و سایر تمدن های کلاسیک در نظر بگیرید. با این حال، شکلک های امروزی به سال 1999 باز می گردد، زمانی که شرکت ژاپنی تلفن همراه NTT DOCOMO، مجموعه ای از 176 ایموجی را به گوشی ها و پیجرهای خود معرفی کرد.

با گذشت زمان، استفاده از ایموجی ها به یک هنجار تبدیل شده است. ما برخی از محبوب‌ترین‌ها را در خودمان معرفی کرده‌ایم آخرین لیست از محبوب ترین ایموجی ها. همانطور که به ردیاب ایموجی رایگان Real-Time اشاره کردیم، محبوب ترین شکلک برای مدت طولانی Face with Tears of Joy (شناسه ترکیبی – 1F602، خلاصه -: joy 🙂 است. توجه داشته باشید که بیشتر شیارهای بالایی برای صورت و قلب هستند.

چگونه ایموجی خود را بسازیم:

خودتان را به شکلک های از قبل موجود محدود نکنید – ایموجی خود را ایجاد کنید

با این حال، تمام هدف ایموجی ها این است که نشان دهند شما کی هستید. اگر خود را به چند ایموجی محبوب محدود کنید، در واقع تعداد حروف الفبا را به صورت روزانه افزایش می دهید. شما می توانید ایموجی خود را بسازید، و تا زمانی که در مورد طراحی خود گیج نشده اید، مردم هنگام استفاده از آنها باید معنی آن را درک کنند.

ابزار رایگان Emoji Maker

ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا شکلک‌هایی بسازید که بتوانید در پیام‌های اجتماعی با ابزار رایگان ایجادکننده شکلک خود از آن استفاده کنید. حتی اگر نمی‌توانید از ابتدا شکلک بسازید، می‌توانید شکل‌های انتخابی را در پشت خود ترکیب و مطابقت دهید. سپس، زمانی که راضی شدید، می توانید آن را دانلود کنید تا در پست های اجتماعی خود استفاده کنید.

شما می توانید هر ایموجی را در سه مرحله ایجاد کنید:

  • شکل و رنگ کلی ایموجی خود را انتخاب کنید
  • شکلی را برای تصویر در ایموجی انتخاب کنید
  • ایموجی خود را دانلود کنید، آماده استفاده در پیامتان است
  • مرحله 1: شکل و رنگ کامل Emojio را انتخاب کنید

    شما در اینجا چندین گزینه دارید. به عنوان مثال، می توانید شکلک را مربع یا دایره بسازید. حتی می توانید یک الگو را برای استفاده به عنوان پس زمینه برای ایموجی خود آپلود کنید.

    چگونه ایموجی خود را بسازیم [  Free Emoji Maker Tool]

    چگونه ایموجی خود را بسازیم [  Free Emoji Maker Tool]

    اگر شکلک مربعی یا دایره‌ای را انتخاب کنید، می‌توانید رنگ آن را در ایموجی خود تنظیم کنید. کادر با علامت # و ترکیبی از شش حرف و اعداد را خواهید دید. این کد هگزادسیمال رنگی را که می خواهید استفاده کنید نمایش می دهد. کوچکترین کد #000000 (سیاه) و بزرگترین کد #ffffff (سفید) است. کد هگزادسیمال از اعداد 0-9 و حرف af تشکیل شده است و ترکیب های مختلف رنگ های متفاوتی را به دست می آورند.

    اما لازم نیست کد رنگ خود را حدس بزنید. می توانید یک را امتحان کنید وب سایت کد رنگ تا رنگ دقیق مورد نظر خود را پیدا کنید. در غیر این صورت، می‌توانید روی مربع رنگی کوچک سمت راست کد در ابزار Emoji Maker کلیک کنید، که کادری ظاهر می‌شود که در آن می‌توانید یک نوار لغزنده را بکشید تا رنگ مورد نظر خود را پیدا کنید.

    مرحله 2: یک قالب برای تصویر در ایموجی های خود انتخاب کنید

    شما توانایی ایجاد یا درج شکلی برای مرکز ایموجی را ندارید. با این حال، می‌توانید از ترکیبی از اشکال برای بیان احساساتی که می‌خواهید ایموجی‌تان منتقل کند، انتخاب کنید. به عنوان مثال، آیا چهره یک بیمار غرغر، گریان، چهره یک بیمار شاد، چهره بدون عاطفه و بدون عاطفه یا لبخندی آگاه را دوست دارید؟ شکلی را انتخاب کنید که متناسب با نیاز شما باشد.

    چگونه ایموجی خود را بسازیم [  Free Emoji Maker Tool]چگونه ایموجی خود را بسازیم [  Free Emoji Maker Tool]

    منبع: beebom.com

    تصویری از ایموجی تمام شده را با شکل دلخواه در طرح رنگ انتخابی خود مشاهده خواهید کرد.

    البته گاهی اوقات شما نمی توانید تصمیم بگیرید و ترجیح می دهید کسی به جای شما تصمیم بگیرد. اگر چنین است، روی دکمه تصادفی کلیک کنید تا ببینید چه ترکیبی در انتظار شماست. اگر پاسخ را دوست ندارید، به کلیک کردن ادامه دهید تا آن ایموجی عالی را ببینید.

    مرحله 3: Emojio را دانلود کنید، آماده استفاده در پیام های خود

    در نهایت شما آماده دانلود و استفاده از ایموجی هستید. روی دکمه Export کلیک کنید و ابزار Free Emoji Maker Tool ساخته شما را به یک فایل PNG می برد.

    در صورت تمایل می توانید عرض سفارشی (به پیکسل) را تنظیم کنید. شاید ارزش داشته باشد که یک عدد را در اینجا امتحان کنید تا ببینید چه چیزی را دوست دارید. اعداد کوچک ایموجی های کوچک بدون جزئیات ایجاد می کنند. در مقابل، عددی به بزرگی 500 تصویر ایموجی واضحی را به شما ارائه می‌دهد که می‌تواند برای استفاده در مفهوم عملی بسیار بزرگ باشد. سازندگان ایموجی معمولا ایموجی های خود را در عرض 180 ذخیره می کنند.

    اگر رنگ و شکل ایموجی خود را دوست دارید، می توانید یک سری شکلک مرتبط ایجاد کنید که احساسات مختلف را نشان می دهد، یعنی با استفاده از اشکال مختلف در مرحله 2. می توانید Export Set را انتخاب کنید، که یک فایل فشرده را با مجموعه شما دانلود می کند. 24 ایموجی

    شما باید بفهمید که فایل ایموجی PNG را از کجا دریافت کنید، زیرا زمانی که می خواهید از شکلک استفاده کنید، باید آن را پیدا کنید.

    از ایموجی های خود در چت استفاده کنید

    نحوه استفاده از ایموجی سفارشی بستگی به مکانی دارد که می خواهید از آن استفاده کنید. استفاده از ایموجی های سفارشی در برخی از برنامه ها ممکن است دشوار باشد. گاهی اوقات می توانید از آنها به عنوان برچسب به جای ایموجی های واقعی استفاده کنید. با کمال تعجب، ساده ترین مکان برای استفاده از ایموجی در اپلیکیشن Slack contacts است که دارای دکمه Add Emoji در منوی ایموجی است. وقتی روی آن کلیک می کنید، از شما می خواهد که تصویر ایموجی خود را وارد کنید.

    چگونه ایموجی خود را بسازیم [  Free Emoji Maker Tool]

    چگونه ایموجی خود را بسازیم [  Free Emoji Maker Tool]

    برخی از برنامه‌های اندروید به شما اجازه می‌دهند صفحه‌کلیدهایی را بارگذاری کنید که حاوی شکلک‌های معمولی شما باشد. برای مثال، اگر از Gboard استفاده می‌کنید، می‌توانید شکلک‌های سفارشی را از تصاویر با فرمت JPG، GIF یا PNG به دسکتاپ خود اضافه کنید. این کار را با کلیک کردن روی نماد صورتک در قسمت پیام خود انجام می دهید که منوی ایموجی شما باز می شود. سپس روی Add Emoji و Upload Image کلیک کنید. سپس، فایل ایموجی خود را انتخاب کرده و نام ایموجی خود را بگذارید. در نهایت بر روی Save کلیک کنید و می توانید از برنامه در گوشی خود استفاده کنید.

    https://hillbilly.ir/چگونه-ایموجی-خود-را-بسازیم-free-emoji-maker-tool/feed/ 0


    [ بازدید : 44 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
    ]

    [ شنبه 10 ارديبهشت 1401 ] [ 7:05 ] [ infojobs group ]

    [ ]

    نام :
    ایمیل :
    آدرس وب سایت :
    متن :
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
    کد امنیتی : ریست تصویر
    ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
    بستن تبلیغات [X]