پایگاه برتر آموزش و تحلیل سئوی حرفه ای

به پایگاه برتر آموزش و تحلیل سئوی حرفه ای خوش آمدید.

صعود کوهنوردان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به ۴ قله زردکوه


علی همتیان در مصاحبه با خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا در شهرکرد اعلام کرد کوهنوردان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد توانستند در یک روز همزمان از چهار قله زردکوه در ارتفاع 4000 متری بالا بروند. و گفت: قله بندرکوراغ را با ارتفاع 3 هزار و 892 متر و ارتفاع 3862 متر و قله چارمیچان با ارتفاع …

صعود کوهنوردان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد به ۴ قله زردکوه https://online-mag.ir/2021/09/صعود-کوهنوردان-دانشگاه-آزاد-اسلامی-شه/ Tue, 21 Sep 2021 13:28:23 0000 مجله هنری و فرهنگ https://online-mag.ir/2021/09/صعود-کوهنوردان-دانشگاه-آزاد-اسلامی-شه/ علی همتیان در مصاحبه با خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا در شهرکرد اعلام کرد کوهنوردان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد توانستند در یک روز همزمان از چهار قله زردکوه در ارتفاع 4000 متری بالا بروند. و گفت: قله بندرکوراغ را با ارتفاع 3 هزار و 892 متر و ارتفاع 3862 متر و قله چارمیچان با ارتفاع …

علی همتیان در مصاحبه با خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا در شهرکرد اعلام کرد کوهنوردان دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد توانستند در یک روز همزمان از چهار قله زردکوه در ارتفاع 4000 متری بالا بروند. و گفت: قله بندرکوراغ را با ارتفاع 3 هزار و 892 متر و ارتفاع 3862 متر و قله چارمیچان با ارتفاع 3 هزار و 780 متر را فتح کردند.

او اضافه کرد: کوه های زاگرس از سه کوه مهم به نام اشترونک ، زردوکو و دنا تشکیل شده است. زردکوه بختیاری با حداکثر ارتفاع بیش از 4200 متر ، دومین کوه مرتفع زاگرس پس از دنا است.

مدیر تربیت بدنی واحد شهرکرد دانشگاه آزاد اسلامی افزود: کوههای اصلی زردکوه در شمال چهار محال و باکتری قرار دارند و از جنوب به مناطق گرمسیری مسجدسلیمان خوزستان می رسند.

همتیان گفت: از قله زیبا و معروف آن می توانید به شاه شهیدان ، زرده ، دوزرده ، چار میشان ، زرد ، بندر کراگ ، ابوسفیدو ، شاه شهیدان هفتنان و کرونچی اشاره کنید.

او توضیح داد: “از این میان ، قله کرونچین به ارتفاع 4221 متر ، بلندترین قله زردوکوبفتیاری است و مهمترین ویژگی کوه های خط الراس منطقه وجود دره ها و معابر عمیق (محلی) است. یخچال های طبیعی شامل ایلبیگ ، یخچال های Prusonan ، Korekedan و Kelsan.

مدیر تربیت بدنی واحد شهرکرد دانشگاه آزاد اسلامی توضیح می دهد: قله دوزرده به ارتفاع 4000 متر یکی از ارتفاعات زردوکو بختیاری است. این فنی ترین و سخت ترین برنامه است و کوهنوردان باید آمادگی و تجهیزات لازم را داشته باشند. تجهیزات مخصوص کوهنوردی.

انتهای پیام / 4078/4062 /


[ بازدید : 42 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ سه شنبه 30 شهريور 1400 ] [ 20:34 ] [ infojobs group ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]