پایگاه برتر آموزش و تحلیل سئوی حرفه ای

به پایگاه برتر آموزش و تحلیل سئوی حرفه ای خوش آمدید.

میلیاردر رسانه‌ای هنگ‌کنگی به ۱۲ ماه حبس محکوم شد


جیمی لای ، فعال میلیاردر رسانه ای در هنگ کنگ ، روز جمعه پس از اعتراف به جرم به دلیل شرکت در تجمعات غیرقانونی در رابطه با اعتراضات ضد دولتی 2019 ، به همراه 9 فعال طرفدار دولت در این شهر محکوم شد. به گزارش رویترز ، این اولین بار است که لای ، یکی …

میلیاردر رسانه‌ای هنگ‌کنگی به ۱۲ ماه حبس محکوم شد https://livemag.ir/2021/04/میلیاردر-رسانه‌ای-هنگ‌کنگی-به-۱۲-ماه/ https://livemag.ir/2021/04/میلیاردر-رسانه‌ای-هنگ‌کنگی-به-۱۲-ماه/#respond مجله زنده خبری Fri, 16 Apr 2021 10:52:54 0000 بین المللی https://livemag.ir/2021/04/میلیاردر-رسانه‌ای-هنگ‌کنگی-به-۱۲-ماه/ جیمی لای ، فعال میلیاردر رسانه ای در هنگ کنگ ، روز جمعه پس از اعتراف به جرم به دلیل شرکت در تجمعات غیرقانونی در رابطه با اعتراضات ضد دولتی 2019 ، به همراه 9 فعال طرفدار دولت در این شهر محکوم شد. به گزارش رویترز ، این اولین بار است که لای ، یکی …

جیمی لای ، فعال میلیاردر رسانه ای در هنگ کنگ ، روز جمعه پس از اعتراف به جرم به دلیل شرکت در تجمعات غیرقانونی در رابطه با اعتراضات ضد دولتی 2019 ، به همراه 9 فعال طرفدار دولت در این شهر محکوم شد.

به گزارش رویترز ، این اولین بار است که لای ، یکی از برجسته ترین فعالان طرفدار دموکراسی در هنگ کنگ به 12 ماه زندان محکوم می شود. یکی از ما در ماه دسامبر پس از مخالفت با وثیقه خود در ارتباط با دادگاه دیگر امنیت ملی ، زندانی شد.

امروز حدود 100 نفر از جمله دیپلمات های خارجی در مقابل دادگاه صف آرایی كردند تا محلی برای حضور در جلسه دادرسی بدست آورند.

لای در اوایل آوریل به دو دادگاه جداگانه ، از جمله محاکمه غیرقانونی در 18 و 31 آگوست 2019 ، محکوم شد.

دولت های غربی و سازمان های بین المللی حقوق بشر از بازداشت های مکرر وی انتقاد کرده و از تضعیف آزادی ها در این مرکز مالی جهانی ، از جمله آزادی بیان و اجتماعات ابراز نگرانی کرده اند.

تجمع وی در 18 آگوست وی را به همراه مارتین لی ، بنیانگذار حزب دموکرات ، بزرگترین حزب مخالف هنگ کنگ در دهه 1990 ، که اغلب او را “پدر دموکراسی” در هنگ کنگ می نامند ، محکوم کرد.

لی امروز در دادگاه گفت: “من کاملاً آرام هستم و آماده مقابله با مجازات خود هستم.”

از دیگر متهمان این پرونده می توان به مارگارت انجی ، همراه با چندین شخصیت پیشکسوت طرفدار دموکراسی ، از جمله لی چوک یان ، آلبرت هو ، لئونگ کوک هونگ ، سید هو ، آو نوک هی و لئونگ یو چانگ اشاره کرد. آنها تا آخر اقرار کرده بودند.

در دادگاه دوم ، همان قاضی لای و لی چوک خان را به همراه یونگ سام مقصر دانست. درگیری ها در تاریخ 31 اوت یکی از درگیری های شدید در اعتراضات هنگ کنگ بود ، پلیس با استفاده از گاز اشک آور و آب بر علیه معترضان طرفدار دموکراسی کوکتل مولوتف پرتاب کرد. هر سه در این پرونده اعتراف کردند.

لی چک یانگ روز پنجشنبه در پستی در فیس بوک گفت که انتظار دارد به زندان بیفتد ، اما ذهن او “به اندازه اقیانوس و آسمان آزاد است”.

اعتراضات در هنگ کنگ در سال 2019 برای اولین بار در واکنش به اقدام پکن برای افزایش فشار بر آزادی های گسترده در این ایالت شهر برگزار شد. از آن زمان به بعد ، پکن با تصویب قوانین جامع امنیت ملی ، محكومیت هر آنچه را كه خرابكاری ، تجزیه طلبی ، تروریسم یا توافق محرمانه با قدرت های خارجی از جمله حبس ابد را محكوم كرد ، دولت خود را در این شهر سخت تر كرد.

لای ، بنیانگذار مجله اپل دیلی ، اغلب به واشنگتن سفر می کند و در آنجا با مقاماتی مانند وزیر خارجه سابق مایک پمپئو دیدار می کند تا حمایت از دموکراسی در هنگ کنگ را که پکن او را “خائن” می نامد ، جمع کند.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/04/میلیاردر-رسانه‌ای-هنگ‌کنگی-به-۱۲-ماه/feed/ 0


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ جمعه 27 فروردين 1400 ] [ 19:57 ] [ infojobs group ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]