پایگاه برتر آموزش و تحلیل سئوی حرفه ای

به پایگاه برتر آموزش و تحلیل سئوی حرفه ای خوش آمدید.

درک Kannaway: آیا واقعاً می توانید با Kannaway درآمد کسب کنید؟


درک Kannaway: آیا واقعاً می توانید با Kannaway درآمد کسب کنید؟

در سال 2014 تاسیس شد کاناوی آیا یک شرکت بازاریابی چند سطح از کنف صنعتی است! آنها محصولات مرتبط با حشیش و همچنین فرصت شغلی را برای علاقه مندان به شرکت در جنبش خود و همچنین درآمدزایی از طریق فروش مجدد محصولاتشان ارائه می دهند. کنف چیست؟ کنف از فیبرهای موجود در گیاه شاهدانه است …

درک Kannaway: آیا واقعاً می توانید با Kannaway درآمد کسب کنید؟ https://hillbilly.ir/درک-kannaway-آیا-واقعاً-می-توانید-با-kannaway-درآمد-کس/ https://hillbilly.ir/درک-kannaway-آیا-واقعاً-می-توانید-با-kannaway-درآمد-کس/#respond مشاور سئو و طراحی سایت Sat, 10 Apr 2021 05:51:37 0000 طراحی و سئو وب سایت internet marketing wikipedia https://hillbilly.ir/درک-kannaway-آیا-واقعاً-می-توانید-با-kannaway-درآمد-کس/

درک Kannaway: آیا واقعاً می توانید با Kannaway درآمد کسب کنید؟

در سال 2014 تاسیس شد کاناوی آیا یک شرکت بازاریابی چند سطح از کنف صنعتی است! آنها محصولات مرتبط با حشیش و همچنین فرصت شغلی را برای علاقه مندان به شرکت در جنبش خود و همچنین درآمدزایی از طریق فروش مجدد محصولاتشان ارائه می دهند. کنف چیست؟ کنف از فیبرهای موجود در گیاه شاهدانه است …

درک Kannaway: آیا واقعاً می توانید با Kannaway درآمد کسب کنید؟

در سال 2014 تاسیس شد کاناوی آیا یک شرکت بازاریابی چند سطح از کنف صنعتی است! آنها محصولات مرتبط با حشیش و همچنین فرصت شغلی را برای علاقه مندان به شرکت در جنبش خود و همچنین درآمدزایی از طریق فروش مجدد محصولاتشان ارائه می دهند.

کنف چیست؟ کنف از فیبرهای موجود در گیاه شاهدانه است و کاربردها و فواید زیادی دارد و مدتها قبل از شروع جنگ دارو و ممنوعیت محصولات مرتبط با کنف از آن استفاده می شد. کنف می تواند به 3 شکل باشد: دانه ها ، روغن و الیاف. می توان از آن برای ایجاد انواع مختلفی مانند مواد شوینده ، سوخت ، رنگ ، پارچه ، عایق ، قطعات خودرو ، فرش و موارد دیگر استفاده کرد! قبل از اینکه مردم تصور کنند این شرکت سازمانی نگران کننده است ، شروع به تعطیلی می کنند ، توجه به این نکته مهم است که نمی توانید از حشیش زیاد استفاده کنید. سیگار کشیدن حشیش مانند کشیدن چوب است و فقط اثرات منفی و احتمالاً دردناکی خواهد داشت.

چیز:

همانطور که قبلا ذکر شد ، Kannaway محصولات مرتبط با کنف را ارائه می دهد و محصولات کنف کاربردهای زیادی دارند. اگرچه بیشتر خط تولید آنها حاوی کنف است ، اما بعضی از آنها حاوی کنف نیز می باشد و می تواند باعث ایجاد عواملی در ذهن شما شود ، بنابراین حتماً با احتیاط دقیق از این محصولات استفاده کنید! ممکن است آنها محصولات با کیفیتی داشته باشند و بخاطر داشته باشید که قیمت آنها کمی افراطی است. من در زیر برخی از محصولات آنها را به طور خلاصه توضیح خواهم داد!

  • سیستم R2 – با پرداخت 96.00 دلار ، می توانید این سیستم آسایش و آرامش را تهیه کنید که به طور طبیعی استرس را کاهش می دهد ، خواب سالم را تقویت می کند و هرگونه اضطراب را آرام می کند. این یک کیت است که همراه با تعداد کمی از محصولات است اما هدف از همه محصولات یکی است.
  • احیا کلاه های ve – 70 دلار برای این مکمل غذایی که حاوی روغن کنف است و به صورت A طراحی شده است. سم زدایی بدن خود را از شر سموم و سایر مواد شیمیایی مضر پاک کنید تا ذهن و بدن شما متعادل شود و احساس جوانی و انرژی بیشتری داشته باشید. توصیه می شود فقط یک کپسول در روز مصرف کنید!
  • پاک کننده – یک پاک کننده ضد پیری برای پوست شما با 50 دلار. البته ، این روغن حاوی روغن کنف است و برای معکوس کردن روند پیری ، پاکسازی و مرطوب سازی پوست شما و از بین بردن سلول های مرده پوست بدون خشک شدن پوست طراحی شده است.
  • فرصت:

    این س stillال هنوز باقی است. آیا واقعاً می توانید با یک تجارت Kannaway یا یک فرصت درآمدزایی درآمد کسب کنید؟ برای پاسخ به این سوال ، ما به برنامه غرامت آنها نگاه خواهیم کرد! تعداد زیادی پرداخت وجود دارد که Kanaway ارائه می دهد اما من برخی از آنها را به طور خلاصه توضیح می دهم.

  • پورسانت فروش مستقیم این یکی از محبوب ترین پرداخت ها در صنعت بازاریابی چند سطحی است. این به طور خاص هفتگی اتفاق می افتد. به عنوان نمونه ای از نحوه عملکرد ، اگر کالایی به قیمت 90.00 دلار فروخته شود ، شما به عنوان یک عضو می توانید همان محصول را با قیمت 70.00 دلار خریداری کنید. بنابراین ، هنگام فروش ، به سادگی 20.00 دلار باقیمانده سود را حفظ می کنید.
  • جایزه فروش مستقیم – وقتی کسی وارد سیستم می شودخط پایینآنها همچنین برای رشد تجارت خود نیاز به خرید محصولات برای فروش مجدد دارند. و در صورت خرید ، شما می توانید در 30 روز اول 30٪ از خریدهای شخصی آنها را بدست آورید.
  • پاداش موفقیت رتبه بندی شده است آنها انواع مختلفی از رتبه ها را دارند که اعضا می توانند بدست آورند و در صورت رسیدن به آن درجه واجد شرایط دریافت پاداش مشخص و حتی بالاتر از این هستند اگر در مدت زمان مشخص این کار را انجام دهند. به عنوان مثال ، اگر عضوی در مدت 60 روز به درجه مدیر عامل دست یابد ، 500 دلار پاداش دریافت می کند. با این حال ، اگر رسیدن به آن رتبه 80 روز طول بکشد ، فقط 250 دلار درآمد کسب می کردند.
  • در پایان ، بله ، شما می توانید با یک فرصت تجاری کانایی درآمد کسب کنید!

    هزینه:

    برای شروع ، تجارت Kannaway خود را باز کنید و پول بدست آورید ، باید هزینه راه اندازی را پرداخت کنید. با این وجود ، با وجود این شرکت ، هزینه راه اندازی یک بار پرداخت نیست. به دو روش می توانید شروع کنید.

  • هزینه ماهانه 9.99 دلار در ماه یا 119.88 دلار در سال.
  • هزینه سالانه 49.99 دلار در سال
  • هنگامی که این هزینه مورد نیاز را پرداخت کردید ، دانستن آن بسیار خوب است اما باید تا زمانی که آماده بازنشستگی از محل کار خود باشید ، باید آن را پرداخت کنید.

    افکار نهایی:

    محصولات ارائه شده توسط Kannaway حداقل و منحصر به فرد و جالب هستند. من از سالها تحقیق می دانم که محصولات کنف از بالاترین کیفیت برخوردار هستند. با این حال ، قیمت ها کاملاً ممنوع است! چیز دیگری که من می دانم این است که کنف بسیار ارزانتر از سایر مواد است و به همین دلیل است که برای رفع ممنوعیت شاهدانه چنین فشاری وجود دارد. ماری جوانا یا ماری جوانا داستان متفاوتی است. با این حال ، همانطور که قبلا ذکر شد ، شما نمی توانید اثرات تغییر دهنده ذهن را از کنف دریافت کنید! بنابراین ممنوعیت بی معنی است. کنف ارزان تر و با کیفیت تر است ، بنابراین قیمت ها به همان اندازه مضحک است!

    این فرصت نیز بسیار جذاب نیست. اگرچه آنها تعداد معادل پرداختی را ارائه می دهند ، اما اینها سود چندانی ندارند. با این حال ، این ناامیدکننده ترین ویژگی برنامه جبران خسارت آنها نیست. آنها الزامات زیادی دارند که شما باید مرتباً مانند سهمیه فروش را برآورده کنید. اگر هر ماه مقدار مشخصی از محصولات را نفروشید ، هیچ پاداشی دریافت نخواهید کرد.

    هزینه آن نیز دیوانه وار است. اکثر شرکت ها در بازاریابی چند سطح ، هزینه یک بار راه اندازی دارند. بیشتر افراد از این طریق به شرکت هایی می پیوندند که از محصولات خود لذت می برند و همچنین مایلند درآمد پس مانده ای برای خود ایجاد کنند. با این حال ، در این شرکت ، شما قبض باقیمانده (با استفاده از اصطلاح آزادانه) پرداخت خواهید کرد. هزینه اصلا جذاب نیست. من ترجیح می دهم 3000 دلار برای یک بار مصرف در طول زندگی بپردازم و سپس 49.99 دلار هر ساله که مشاغل مشترکی دارم.

    * داستین هیل وابسته Kannaway یا فرصت شغلی / درآمد آنها نیست!

    https://hillbilly.ir/درک-kannaway-آیا-واقعاً-می-توانید-با-kannaway-درآمد-کس/feed/ 0


    [ بازدید : 86 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
    ]

    [ جمعه 27 فروردين 1400 ] [ 1:19 ] [ infojobs group ]

    [ ]

    نام :
    ایمیل :
    آدرس وب سایت :
    متن :
    :) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
    کد امنیتی : ریست تصویر
    ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
    بستن تبلیغات [X]