پایگاه برتر آموزش و تحلیل سئوی حرفه ای

به پایگاه برتر آموزش و تحلیل سئوی حرفه ای خوش آمدید.

اورژانس چند دقیقه‌ای می رسد؟‌


سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: زمان رسیدن به تخت بیمار در تهران حدود 14 دقیقه است اما در تلاش هستیم با افزایش ناوگان و پایگاه های شهری این تعداد را کاهش دهیم. معیتبا خالدی در مصاحبه با مجله زنده خبری ، وی در مورد زمان ورود بخش اورژانس به بالین قربانیان و بیماران اظهار داشت: …

اورژانس چند دقیقه‌ای می رسد؟‌ https://livemag.ir/2021/04/اورژانس-چند-دقیقه‌ای-می-رسد؟‌/ https://livemag.ir/2021/04/اورژانس-چند-دقیقه‌ای-می-رسد؟‌/#respond مجله زنده خبری Wed, 07 Apr 2021 04:24:19 0000 حوادث و رویدادها https://livemag.ir/2021/04/اورژانس-چند-دقیقه‌ای-می-رسد؟‌/ سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: زمان رسیدن به تخت بیمار در تهران حدود 14 دقیقه است اما در تلاش هستیم با افزایش ناوگان و پایگاه های شهری این تعداد را کاهش دهیم. معیتبا خالدی در مصاحبه با مجله زنده خبری ، وی در مورد زمان ورود بخش اورژانس به بالین قربانیان و بیماران اظهار داشت: …

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: زمان رسیدن به تخت بیمار در تهران حدود 14 دقیقه است اما در تلاش هستیم با افزایش ناوگان و پایگاه های شهری این تعداد را کاهش دهیم.

معیتبا خالدی در مصاحبه با مجله زنده خبری ، وی در مورد زمان ورود بخش اورژانس به بالین قربانیان و بیماران اظهار داشت: طبق برنامه ریزی های انجام شده به منظور کاهش زمان ورود به تخت بیمار یا فرد آسیب دیده و وجود نگرانی در مورد حرکت آمبولانس ها ، زیرا گزارش سیستم طلای 115 به آمبولانس موتور داده می شود و ما همزمان یک آمبولانس را به محل می فرستیم.

وی ادامه داد: ارسال آمبولانس و آمبولانس موتوری همزمان انجام می شود و فقط به دلیل سرویس دهی بهتر است.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور گفت: طبق روال تعیین شده توسط قانونگذار برای سازمان اورژانس ، در شهرها در 80٪ موارد نیروها باید در کمتر از 8 دقیقه اعلام شوند و در جاده ها – در 80٪ موارد موارد ، برای کمتر از 14 دقیقه. “رسیدن؛ البته ، به جز شهرهای بزرگ ، که شرایط مختلفی دارند.

خالدی در مورد زمان ورود اورژانس به تهران گفت: زمان رسیدن به تخت بیمار در تهران حدود 14 دقیقه است. اما در تلاش هستیم تا با افزایش ناوگان و پایگاه های شهری این تعداد را کاهش دهیم.

وی افزود: “ما از افراد متولی برنامه ریزی شهری می خواهیم كه امكانات اورژانس را فراهم كنند تا به بیمار كمك كنند تا سریعاً مطابق با سیاست های اورژانس به تخت بیمار برسد ، خصوصاً با توجه به زمینه جدید شهرهای بزرگ.” در طراحی و مبلمان شهری ، این استدلال شدیدتر از قبل است.

خالدی درباره زمانی که برای رسیدن به تخت بیماران یا مجروحین در جاده و شهرهای کوچک نیاز داریم ، گفت: خوشبختانه در کمتر از 14 دقیقه به جاده های اصلی می رسیم. در شهرهای کوچک زمان کمتر از هشت دقیقه است و در شهرهای بسیار کوچک آمبولانس در کمتر از شش دقیقه می رسد.

انتهای پیام

https://livemag.ir/2021/04/اورژانس-چند-دقیقه‌ای-می-رسد؟‌/feed/ 0


[ بازدید : 85 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]

[ پنجشنبه 19 فروردين 1400 ] [ 4:58 ] [ infojobs group ]

[ ]

نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]